Mă trezesc dimineața nervoasa și merg la dulap de unde îmi aleg o pereche de blugi negri mulați , o burtiera alba și o cămașă în carouri legata de mijloc iar în picioare o pereche de sneakerşi albi . Cobor jos iar acolo pe canapea erau toți băieți mai puțin Derek . În sfârșit universul ține cu mine.
Eu- Neața!
Ei- Neața!
Eu- Ce căutați aici?
Ei- Avem doua săptămâni liber ca nu știu ce tavan o căzut la școală și nah...
Eu- Aa ok.
Ei-.......+să te facem să îl ierți pe Derek!
Eu- Nevermind!
Ei - El chiar s-a îndrăgostit de tine!
Eu- Și pe mine ce mă interesează?
Ei- Încearcă sa îi dai o șansă !
Eu- Nici intr-o suta de ani!! Apropo Max vezi la 3 ies la o întâlnire!
Ei - Cu cine?
Eu-Lucas
>FLASHBACK <
Merg la ora de muzica și profa mă pune în banca cu un coleg chiar drăguț .
Eu - Bună sunt Alice !
El- Bună sunt Lucas !
Iar în timpul orei profa ne-a pus să cântam și după ce am cântat el mi-a dat un bilețel în timp ce alți cântau .
Biletul:
Vrei sa ieșim la o întâlnire mâine după ore?
Eu am încuviințat din cap și el a rânjit>END FLASHBACK <
Fix în momentul ăla am observat ca Derek venea de la toaleta.
El- Ce are el și nu am eu??? Spune!!!
Eu- El nu a încercat să se culce cu mine pentru un pariu! El...
El-..... Săruta așa de bine? Spune și se apropie de mine sărutându-mă
Mă zbat dar ăsta nu mă lasă. Îi dau o palma și urc la mine in cameră.
Unde adorm destul de repede .
************************************
Mă trezesc la ora 1 și încep cu un duş, apoi mă decid să mă îmbrac într-o rochie albă înflorată și destul de scurtă asortată cu o pereche de tocuri albe. După ce mă marchez și coafez ie afară pentru ca era aproape 4 şi Lucas trebuie să sosească dintr-o clipă în alta.
Băieți erau acolo dar i-am ignorat și am ieșit afară unde mă aștepta Lucas cu un buchet de trandafiri albi.
Eu- De unde ai știut care sunt florile mele preferate? !
El- Știu și eu ce îi place viitoarei mele iubite!?
Eu- Viitoare iubita?
El- Pai.... Vrei sa fii iubita mea?
Eu- Da..
El vine și mă săruta apoi intram în mașină.
Omg păcat ca nu aveam aparatul foto la mine sa îi fac o poza lui Derek care stătea cu băieți în pragul ușii! Avea o față de bidon turtit.
Eu și Lucas am mers la un restaurant foarte elegant și ne-am distrat de minune.
După 2 ore ajung acasă și acolo erau băieți iar Derek PLÂNGEA? !!
AM TRĂIT SA O VĂD ȘI PE ASTA!
Eu- Hey ! Cine a murit? !
D- Te-ai întors? !
Eu- Nu m-am întors .Ai înnebunit! *sarcasm*Hey SCZ pentru greșeli. Acesta e capitolul sper sa va placă!
CITEȘTI
Tocilara îndrăgostită (Editare)
Teen FictionAlice obişnuia să fie una dintre acele persoane care zâmbesc mereu. După ce Derek a trecut " ca un uragan" şi a lăsat-o suferind a devenit altcineva. El îşi doreşte să o readucă pe vechea Alice. Ea ar vrea să devină invizibilă in preajma lui.. Se va...