📌 În următoarele zile voi posta zilnic câte 2-3 capitole . Iar după vacanță câte 2 capitole mai lungi la 2 zile sa pot învăța la școală 📌
P.O.V Mary
Eu și Mia coborâm jos sa îmi facă cunoștință cu băieți nu ca vreau dar sunt obligata de Domnișoara,, Dacă nu vii nu mai vorbesc cu tine '' așa ca am acceptat .
Pe canapea stau 3 băieți unul pare arogant, unul sta cu ochii în telefon și altul o soarbe din priviri pe Mia. Ok m-am prins care e Max.
Mia- Băieți ea e noua noastră colega de cabana , Mary! Ei sunt Zeyn( arogatul) , Marc( telefon) și Max( indragostitul)
Eu- Mda......Salut.
Marc- Hey , pisi !
Max- Bună, frumoasa!
Zeyn- Salut, papusa!
Eu- Nu îmi mai zice așa motan în călduri, spun arătând spre Marc!
Nu mă enerva uratule,zic arătând spre Max!
Nu sunt din plastic sa îmi spui păpușă, afemeiatule, spun arătând spre Zeyn!
Zeyn& Marc & Max- O nu! E ca Mia!
Eu & Mia- Normal! !
Apoi urcam in camera mea .
Mia- Mersi ca nu lai luat în seama pe Max!
Eu- La cât de îndrăgostită ești nu as face așa ceva! Apropo așa sunt mereu?
Mia- Când văd o fata frumoasa Da!
Atunci cineva bate la ușă.
Eu- Cine e?
??- Zeyn!
Eu- Intra!
Zeyn intra.
Zeyn- Te caută un băiat Derek!
Eu- Nu am ce vorbi cu el așa ca spunei sa plece!
Atunci pe ușa intra Derek.
Derek- Alma a încercat sa se sinucida doar din cauza ta!
Eu- Eh.....Sa vadă și ea cum e!
Derek- CUM ADICĂ?
Eu- După ce m-ai înșelat am încercat sa mă sinucid de 6 ori dar de fiecare data cineva mă salva.
Derek- Nu am știut. ....
Eu- Nu ai știut multe! Acum ieși! !!
El pleacă iar în camera intra toți.
Zeyn - Cine e ăla?
Eu- Un nenorocit.......
Marc- Cum adică ai încercat sa te sinucizi de 6 ori?!
Eu- E o poveste luuuungă!
Toti- Avem timp
Eu- Acum 2 ani eram o tocilara și el a pariat ca mă baga în pat și eu am aflat apoi mam mutat la fratele meu Max eu acolo find Bad Girl. În acel oraș sa mutat și Derek și apoi am crezut ca el chiar mă iubește dar ma înșelat cu prietena mea cea mai bună Alma. Mam mutat cu mama departe și mam schimbat total par, ochi, caracter dar în tabăra iam reîntâlnit pe ei doi . Au tot incercat sa isi ceara scuze dar nu au reusit . Ei m-au omorat pe mine cea buna pe 20 Iulie si ei au creat monstrul fara suflet care sunt acum.Am stat în aceeași cabana dar azi lam văzut pe Derek sarutandu-se cu o blonda ( aici le-am zis ce am făcut ) apoi Alma la iertat și eu mam mutat în cabana asta .
Ei -Wooow. .....
Zeyn- Îmi pare rău!
Eu - M-am obișnuit. Ei m-au omorat pe mine cea buna , zâmbitoare, iertătoare, copilăroasa și au creat aceasta persoana fără inima , lacrimi și zâmbete care sunt acum. În ziua aceea am decis sa nu mai plâng și sa nu mai iubesc și asta fac.
Ei- E foarte trist.
Max- Ce ar fi sa vi ai tu cu noi la petrecere? !
Marc& Zeyn & Mia- Da
Eu- Ok....
Toti- Yeeeeey!
Mia a venit și mi-a dat o rochie scurta alba de piele și pantofi cu toc de 18 cm.
Arat ca eu cea moarta. Mă așez la masa de machiaj și o las sa facă ce vrea.
După 2 ore
Am deschis ochii și am rămas uimita am parul ondulat și un machiaj natural. Arat atât de eu cea veche.
După ce e gata și Mia coborâm.
Baieti când mă văd au rămas cu gura căscată pana în podea!Hey un nou capitol sper sa va placă și nu uitați sa îl votați! 😊
CITEȘTI
Tocilara îndrăgostită (Editare)
Teen FictionAlice obişnuia să fie una dintre acele persoane care zâmbesc mereu. După ce Derek a trecut " ca un uragan" şi a lăsat-o suferind a devenit altcineva. El îşi doreşte să o readucă pe vechea Alice. Ea ar vrea să devină invizibilă in preajma lui.. Se va...