Capitolul IX

4.4K 146 2
                                    

Am plecat de lângă eu și m-am așezat pe șezlong . Îi văd ca vin spre mine așa ca îmi pun căștile în urechi dar nu dau drumul la muzica . Aștept câteva secunde iar ei vin.
Alma- Trebuie sa vorbim!
Eu mă prefac ca nu o aud.
Alma- Știu ca probabil nu mă auzi( ba te aud) dar trebuie sa Îți spun ceva!
Te iubesc surioara chiar dacă tu nu ne crezi noua ne pare rău că te-am făcut sa suferi . Tu nu trebuie sa fii așa. Tu nu ești așa tu nu ești rea , tu erai mereu zâmbitoare. Tu mereu mă ascultai......
Eu- Eu nu mai sunt acea fata pe care ai cunoscut-o . Acea fata a murit pe 20 Iulie așa cum va spus și vouă. Ați omorat un înger și ați creat un demon. Așa ca fiți mândri de realizarea voastră și lăsați -mă în pace! Un lucru mi-am promis pe 20 Iulie si acela ca nu voi mai plânge și nu voi mai iubi și asta se întâmplă .
Dragostea pe care o aveam pentru voi a murit ca și eu cea buna așa ca bucurați - va ați creat un monstru!
Spun asta și plec spre cabana unde fug în camera mea și pentru prima data în ultimul an am plâns dar am plâns atât de mult și nu mă mai opream. Am plâns cât toată durerea pe care am suferit - o .
Am plâns pentru dragostea pe care I-am purtat-o lui ......
Am plâns pentru ca nu mai suportam fericirea lor..

Hey un nou capitol sper sa va placă și nu uitați sa îl votați! 😊

Tocilara îndrăgostită (Editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum