Capitolul I

11K 260 25
                                    

Bună sunt Alice și cred ca v-ați dat seama că sunt tocilara liceului la care învăț dar asta se va schimba începând de mâine pentru că eu  m-am mutat la fratele meu Max în alt oraș.  De acum pot începe o noua viața!
************************************
Dimineața
Mă trezesc si mă imbrac într-o pereche de blugi scurți și un top scurt care deabia îmi ajungea la buric. 
Am ajuns la școală și am mers pe holuri direct la biroul directorului . În timp ce mergeam aud fluierături de la mai mulți băieți şi simt câteva zeci de priviri pe mine ceea ce e destul de normal..totuşi sunt fata nouă. Odată ajunsă la biroul directorului îmi iau cheile dulapului cărțile și orarul și ies mulțumindu-i secretarei. Mă îndrept spre dulap când un idiot se ciocnește de mine și toate cărțile îmi zboară.  Ciudat e ca toți băieți sar sa mă ajute și nimeni nu râde . Băiatul de care m-am ciocnit era chiar foarte cunoscut iar când mă uit la el mai bine inima începe să bată în cel mai neregulat mod posibil. Fuck! Era ...DEREK  !

Derek era băiatul de care eram îndrăgostită la vechea școală dar ma rănit mult când fratele meu a venit câteva luni în școală(avea ceva treburi nerezolvate) s-au împrietenit iar Derek i-a spus ( și nu știa ca eu si  Max suntem frati ) că a pus un pariu cu băieți ca o baga pe tocilara( adică eu) în pat în mai puțin de 2 săptămâni.
Bineînțeles ca nu a reușit.

Din perspectiva lui Derek
M-am ciocnit de o fata iar când m-am uitat la ea era o fată frumoasă,câteva trăsături atât de cunoscute mie..Îmi aduce aminte de Alice dar înainte să o pot analiza mai bine se ridică şi fuge. O văd pe Alice în fiecare fată..cât îmi poate lipsi mie puştoaica aia.

Derek P.O.V

Merg la gașca și îi văd pe toți dezbătând ceva.
Eu- Salut băieți.spun dând mâna cu fiecare dintre ei.
Justin: Vorbim de noua tipă din liceu. Care e că tot venind vorba super sexy.
Max- Apropo sora mea s-a mutat la noi în liceu. E o persoană mai sensibilă puțin tocilară aşa că sunteți morți dacă vă atinge-ți de ea.
Inima mea pulsează atât de repede incât simt că o să explodeze..reuşesc doar să şoptesc:
-Alice? E aici??
Mark- Ce are ăsta?
Max- La vechea școală era îndrăgostit de ea şi..e o poveste lungă.
Justin- Nu am văzut nici o tocilara momentan..doar tipa nouă şi aia clar nu poate fi sor'ta.
Max- O sun acum.
~Convorbire telefonica ~
-Alo? sis, unde ești?
-Ăă..la şcoală. De ce?
-Haide în curtea scolii sa Îți fac cunoștință cu gașca. Suntem la banca se sub stejar
Bine  în caz ca nu mă recunoşti sunt îmbrăcată într-o pereche de blugi scurți negrii și un top scurt alb.
-Ok.
~Sfârșitul conversației~
Max - Băi..cred că sor'mea nu-i tocilară
Băieți nu mai zic nimic și îmi fac semn sa mă întorc și văd o bunaciune dar când mă uit mai atent  era Alice
Eu- Băieți ea e sora mea Alice
Mark: Salut baby..poți să îmi spui baiatul visurilor tale
-Sau Mark . pufneşte Derek iritat.
Justin:Bună,frumoaso! Sunt Justin.
Derek:Alice..hei.

Din perspectiva lui Alice
Eu- Hey băieți! Derek nici măcar să nu întrăzneşti..

Justin -  Frate...Ce i-ai făcut de e așa supărată pe tine ?
Derek- Am pus pariu cu băieți ca o bag în pat în mai puțin de 2 săptămâni și a aflat . Spune în timp ce se uită la mine cu cea mai falsă vinovăție posibilă.
Gasca - Frate nu cred ca te mai iartă nici intr-o 100 de ani.
Eu- Nici atunci...

Hey acesta este primul Capitol sper să vă placă !!

💬 Am editat cartea, am schimbat numele personajului principal şi corectat câteva greşeli. De asemenea am schimbat şi câteva replici. Sper că aşa e mai ok💬

Tocilara îndrăgostită (Editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum