Capitolul X

4.5K 122 4
                                    

Dimineața
Mă trezesc cu o durere mare de inima și mă uit la ceas.  E ora 9 deci ei ar trebui sa fie la cantina așa ca cobor jos sa îmi iau un măr.
Pe canapea era Derek care se saruta cu o blonda. Ok pe mine ma rănit dar pe prietena mea nu îl las!
Merg în bucătărie neobservata și iau o găleată pe care o umplu cu apa gheata,  piper,sare , faina, miere și boia iute ca sa îi doară si sa nu se poată curata . Apoi opresc apa de la robinete și iau toată apa cu mine in cameră.  O sun pe Alma și o rog sa vină la cabana repede. Cobor jos și o aștept pe Alma. În momentul în care deschide ușa și îi vede o vad ca plânge dar eu nu mă las și arunc găleata pe cei doi.
Fata- Ahhh! Apaaaaa!
Fuge în bucătărie și caută dar nu găsește la fel făcând și Derek.  După minute de chin cei doi ies afară și se arunca în lac . Doamne nu mai pot ! Ei făceau mai rău mai ales ca apa e sărată.
Alma doar stătea și plângea iar eu am fugit la mine în camera cu un zâmbet amar.
Am adormit în câteva minute ne vrând sa văd pe cineva.

După 3 ore

Mă trezesc si mă îmbrac într-un hanorac negru lung și teniși negri .
Cobor și îi văd pe Derek și Alma sarutandu-se. Ies afară în graba.
O știu eu mai iertătoare dar nici chiar așa.
În fine e viața ei face ce vrea cu ea dar pot sa jur ca ăla o va face sa sufere.
Merg pana la secretariat și cer sa fiu mutată și doamna de acolo îmi zice ca voi sta cu o fata și 3 băieți. Accept iau numarul  cabanei si plec sa împachetez.
Pe canapea erau cei doi dar nu îi bag în seama. După ce împachetez cobor și cei doi se uita mirați la mine.
Eu- De acum fiecare își vede de viață lui și noi nu ne vom mai întâlni.
Nu vreau sa va mai văd.  Vreau doar ca după vara asta sa nu ne mai vedem niciodată . Doar faceti-va ca nu mă cunoaște - ți.
Ei- Mary......
Eu- Mary a murit  pe 20 Iulie acum nu mă mai cunoște-ti!!!!
Ies pe ușa și merg spre noua mea cabana.  Îmi deschide ușa îmi fata draguta.
Ea- Bună sunt Mia! Tu trebuie sa fi Mary!?
Eu- Da încântată!
Mia- Vino sa iti arat camera.
Eu- Mersi.
Am urcat scarile și mi-a arătat camera.
Mia- Și de ce te-ai mutat?
Eu- E o poveste luuuungă .
Mia- Am timp.
Se așează pe pat și îmi face semn sa mă așez  lângă ea.
Eu- Totul a început acum 2 ani. Eram o tocilara și mam îndrăgostit dar el a pariat ca mă baga în pat și eu am aflat apoi mam mutat la fratele meu unde am devenit Bad Girl dar mam întâlnit cu el și am crezut ca mă iubește dar ma înșelat cu prietena mea cea mai bună apoi mam mutat și am devenit așa. Am cam făcut o mica prostie rupându unui băiat mana și gatul și mama ma trimis in tabăra unde mam întâlnit cu Derek și Alma și am stat în aceeași cabana dar azi lam văzut pe Derek sarutandu-se cu o blonda și ( aici îi zic ce le-am făcut ) apoi Alma la iertat și parcă văd ca mâine iar o înșeală .
Mia- Tu îl mai iubești pe Derek?
Eu- Nu!  El și Alma m-au omorât  pe mine cea buna pe 20 Iulie si mau creat pe mine cea fără suflet .
Mia - Ai o viață complicata rău! !
Eu- Cam așa.
Mia- Pai noi stăm cu :  Zeyn care e un Bad boy cu toate fetele la picioare, Marc fratele meu care e un pic cam prost și Max care e foarte frumos.
După ce spune Max ochii i se luminează.  E clar îndrăgostită!

Hey un nou capitol sper sa va placă și nu uitați sa îl votați! 😊

Tocilara îndrăgostită (Editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum