Dimineața
Mă trezesc si îmi dau seama ca azi trebuie sa merg obligata cu toti cei din tabăra la marea din apropierea taberei.
Într-un fel abia aștept iar în altul nu .....
Mă voi întâlni cu cei doi amorezi dar nu îmi pasa îi voi ignora și nu mă va durea . Pe ei ar trebui sa îi doară nu pe mine și e clar ca ei se iubesc nu cum eram noi....
Îmi fac rutina și mă îmbrac în costumul meu de baie preferat și ochelari de soare 👇Măcar sa nu îi fac viața ușoară lui Derek .
Îmi iau rucsacul meu preferat 👇In care pun : loțiune de corp , căștile, o sticla de apa rece, guma, o carte , portofelul, telefonul .
Îmi iau un prosop de plaja și pornesc .
Ajung în 5 minute și observ ca nu e niciun șezlong liber .
Baga-mi-aş.
Vrea sa îmi pun prosopul pe nisip dar cineva mă strigă ......Derek.
Derek- Vino și așezate lângă noi strigă el făcându mi semn lângă el și Alma.
Eu îl ignor și mă instalez pe nisip apoi mă așez pe prosop. În 2 minute simt 4 mâini pe mine .....Ok nu e Ok.
Când deschid ochii erau minunați Derek și Alma care mau luat pe sus și mau pus pe șezlong.
Acum stau cu mâinile în sân nervoasa.
Ei- Trebuie sa vorbim cu tine!
Eu nu zic nimic și îmi pun căștile în urechi dând muzica la maxim pentru a nu îi auzi.
Alma se uita trista la mine și vrea sa mă atingă dar mă smucesc.
După ce vine Derek din apa îmi las căștile în rucsac și merg în mare .
Mă plimb liniștită prin apa și din greșeală mă lovesc de cineva. ......Alma.
Alma- Uite ....Mary. Trebuie sa vorbim cu tine!
Eu- Eu nu vreau sa mai aud de voi , sa va mai văd și în nici un caz sa vorbesc cu voi!
Alma- Trebuie sa mă asculți....Spune și văd ca lacrimi îi apar în ochi ei albaștri dar nu îmi voi lăsa vechea mea parte sa o ia în brațe.
Eu- Nu trebuie sa plângi. Eu am învățat de atunci din ziua de 20 Iulie când lacrimile mele au secat pentru totdeauna . În ziua în care eu cea buna a murit . În ziua în care sa născut eu cea fără inima, cea fără lacrimi , cea fără iubire și cea care nu va mai avea nici iubit și nici prietene NICIODATĂ. Așa ca învăța să nu mai plângi pentru ca e vina voastră. .... A ta și a lui Derek . Voi ați creat-o pe Mary fără suflet și tot voi ați omorat-o pe Mary cea buna.
Adio!
O văd ca cade în genunchi plângând dar trec mai departe . Îndepărtându - mă de ea și Derek care a auzit totul.Hey un nou capitol sper sa va placă și dacă da nu uitați sa îl votați 😊
CITEȘTI
Tocilara îndrăgostită (Editare)
Teen FictionAlice obişnuia să fie una dintre acele persoane care zâmbesc mereu. După ce Derek a trecut " ca un uragan" şi a lăsat-o suferind a devenit altcineva. El îşi doreşte să o readucă pe vechea Alice. Ea ar vrea să devină invizibilă in preajma lui.. Se va...