Capitolul XII

4.6K 136 8
                                    

📌Citiți ce am scris la final📌

Zeyn- Wow arăți foarte bine!
Max- Are dreptate!
Marc- Clar!
Eu- Aha😒
Zeyn - Veniți odată!?
Noi- Acum!
Eu - Unde se ține petrecerea?
Zeyn - La un local de Karaoke și dans.
Eu- Îmi plăcea sa cant și sa dansez .....
Mia- Și azi vei cânta și dansa cu mine.
Eu- M.....Ok.

Ajungem și eu și nebuna mea impreuna cu Ayla o prietena dea ei mergem sa dansam :

Apoi Max mă invita sa cânt cu el la Karaoke dar îl refuz preferând sa cant cu Zeyn  .

După 2 ore de cântat și dansat am obosit și mă așez la masa și comand un fresh de portocale . La masa alăturată I-am văzut pe Derek și Alma.
Vorbeau și eu am reușit sa le ascult conversația:
Derek- Alma, știi ca eu încă o iubesc pe Mary!?
Alma- Da...... Știu ca tu o iubești dar ea ?!
Derek - După câte I-am făcut nu prea cred dar as putea încerca să o cuceresc.
Alma- Te voi ajuta și eu. Așa mă va ierta și pe mine. ....
Derek- Ai văzut cât de schimbată e ?!
Ea zâmbea mereu dar acum am văzut ca nu mai are nici o expresie pe fata.
Parcă e altcineva .
Alma- Știu..... Ea chiar tea iubit dar noi nu mai simțim nimic unul pentru altul .
Derek - Exact . Pentru câteva secundele prostie ea ne urăște.
Alma- Îmi e dor de prietena mea.
Eu am plecat de la masa . Am văzut ca m-au observat și Derek vine după mine dar nu îmi pasa . Merg spre Mia și îi zic sa plecam iar ea înțelege. Îi cheamă pe băieți și plecam toți la cabana .

Eu si Mia plecam la mine în camera sa vorbim .
E
Mia - Max e îndrăgostit de tine:( !
Eu- Nu contează. Eu nu simt nimic pentru el și își va da seama ca tu îl placi și o sa fiți împreună stai liniștită.
Mia- Mersi! Apropo de ce am plecat?
Eu- ( îi povestesc tot )
Mia- Înseamnă ca el încă te iubește! !
Eu- Pe dracu îl iubeste si nu știe cum e sa primească un pumn în gura .
Mia- Tu ești așa frumoasa și toți băieți se îndrăgostesc de tine . Toți din cabana și jumătate din tabăra.
Eu- dar eu nu vreau nici un iubit.
Mia- Bine paaa. Noapte buna.
Eu- Noapte buna.

Mă trezesc si mă uit la ceas e 4 dimineață. Îmi e sete . Merg după un pahar de apa . În bucătărie mă ciocnesc de Max.
Max- Ce face frumoasa?
Eu- Ce dracu vrei?
Max - Pe tine!
Se apropiede mine dar îi dau un picior la moștenitori și cade jos apoi urc la mie în camera.

📌 As vrea sa fac un Q&A și va rog sa lăsați întrebări în comentari.
Daca va placut capitolul nu uitați sa îl votați 😊📌

Tocilara îndrăgostită (Editare) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum