Я вже в літаку. Владик спить в мене на руках. Він так схожий на Макса. Але очі мої. Я не знаю, що було б, якби в мене не з'явився стимул жити далі. За роздумами я заснула.
Мене розбудила стюардеса і сказала, що ми вже сідаємо. Нарешті. Ми вийшли з аеропорту і я побачила Лізу. Вона підбігла до мене і обняла. Я також її обняла, то раптом мене за ногу сильно обійняв Влад. Він так робить, коли лякається незнайомих людей. Я випросталась з обіймів Лізи і взяла на руки сина.
- Знайомся синку, це тьотя Ліза, вана найкраща подруга твоєї мами.- він своїми сонними оченятами здивовано подивився на Лізу а потім на мене.
- Привіт зайчик- Ліза посміхнулась а він покраснів- він копія батька. Лише очі твої. Ну що, поїхали до мене
Ми сіли в таксі і зрушили з місця. Я розповіла Лізі, про те, що буду керувати фірмою батьків, і скоро з'їду від неї. Але вона почала протестувати і сказала, що їй самій нудно жити. Ми засміялись. Влад знову заснув. Коли ми зайшли в квартиру я поклала сина, прийняла душ і теж заснула. Завтра робота, тато мене чекатиме в офісі.
Ранок
Я вже погодувала і одягнула сина і сама одягнувшись вибігла з дому.
Там на мене вже чекало авто. Я сіла і ми рушили. За 15 хвилин ми були вже в офісі. Я вийшла, взяла сина за руку і пішла в середину. Тато зустрів нас і підхопив Владика
- Ну що сумував за дідусем?- він почав його підкидати. Син відразу ж почав сміятись. Потім тато зупинився.- Скажи"дідусь"
- Дада- ми з татом засміялись. Влад такий смішний, коли намагається промовити якесь слово.
- Ну добре Ніко, я забераю внука, а ти йди, в тебе сьогодні важлива зустріч з нашими партнерами з Німеччини. Вони хочуть вкласти з нами угоду на 10 років. Моя секретарша введе тебе в курс справи. Це рішення я довіряю тобі. Не помились- він поцілував мене в лобик, я поцілувала Владусю в лобик і пішла. Через 2 години я вже знала майже всі справи компанії і все про майбутню угоду. Олівія вже пояснила, що відразу погоджуватись або відмовляти не можна. Потрібно обговорити умови. Потім, до наступної зустрічі визначити плюси і мінуси, поставити ще декілька умов, щоб перекрити декілька мінусів і якщо узгоджено підписувати контракт. Я все зрозуміла, і вже була в кабінеті батька, коли приїхали наші партнери. Я встала, щоб привітатись, але те, що я побачила привело мене в шок. Мій майбутній партнер це Макс. ЧОРТ!МАКС!НЕ МОЖНА, ЩОБ ВІН ДІЗНАВСЯ ПРО ВЛАДА!Я стояла трохи в шоці, як і він, але Олівія представила його.
- Добрий день Максим Володимирович- я простягнула руку, він взяв і поцілував її. Я дивилась на нього вбивчим поглядом.
- Добрий день Вероніка Олексіївна. Приємно познайомитись. Раніше мій бос співпрацював з вашим батьком, тепер його місце займаєте ви.
- Так- я намагалась показати свою байдужість- прошу. Я хочу обговорити умови договору.
- Добре. Рей, сходи поки що і принеси з машини мені синю папку, якщо я її забув з'їздь в офіс.
- Добре босс.- хлопець, який прийшов з Максом зник за дверима.
- Чи не могли б ви нас залишити на одинці?- тепер він хоче вигнати мою секретаршу.
- Міс Вероніко?- вона запитально поглянула на мене.
- Вийди. Коли знадобишся я покличу
- Добре- вона вийшла.
- Як ти тут опинилась?- Я помітила, що Макс себе ледь стримує. Він хоче мене. Я завжди могла це визначити по тому, як в нього з'являвся піт на висках. Але я вже не та маленька дівчинка, яка від цього кинеться йому на шию.
- Працюю, якщо не бачиш. В мене мало часу. Ми будемо обговорювати угоду, чи мені можна йти?
- Добре
Ми просиділи десь годину, і нарешті висунули умови. Я встала і тільки хотіла підійти до дверей, як мене прижали до них. Макс дивився мені прямо в очі. Я не збиралась піддаватись спокусі, але коли він закусив губу, я сама не розумію чому, але я його поцілувала. Божечки, як я сумувала за його губами. Він поглибив поцілунок. І тут я зрозуміла, що теж завелась. Я відразу випросталась з його обіймів і відчинила двері.
- Буду рада вас бачити в своєму офісі. Про зустріч домовимося по телефону.- я вийшла попереду, він за мною. Ми зайшли в ліфт, та на щастя з нами зайшло багато людей. Але через секунду я зрозуміла, що стою впритул з Максом. Він різко поклав руку мені на талію. Я подивилась на нього поглядом аля "що ти робиш?" на що він мені шепнув на вушко "роблю так, щоб ти мене захотіла прямо тут". Я різко зняла його руку і нарешті ми зупинились на першому поверсі. Раптом я побачила тата і сина. Влад вже біг до мене. Він леди не впав, але я його спіймала. Макс підійшов до мене і з запитанням глянув на мене. Я не звернула уваги. Тато підійшов.
- Мій внук за сьогодні тричі сказав "дєда"
- Це чудово тату.- я поцілувала Влада в лобик. Він обійняв мене, а потім надув губки. Він так робить, коли хоче, щоб я його поцілувала. Я чмокнула своє сонце і подивилась на Макса. Він був в шоці.- Тату, це наш можливо майбутній партнер, Максим Володимирович, це мій батько Олексій Павлович.
- Дуже приємно познайомитись. А це ваш син?- Макс глянув на мене.
- Так
- А скільки йому?- ЧОРТ!ЯКЩО Я СКАЖУ ВІН ЗРОЗУМІЄ, ЩО ВЛАД ЙОГО СИН!Хоча, він настільки схожий на батька, що Макс вже напевне зрозумів. Але все ж таки.....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Історія першого кохання
Teen FictionОтже це моя перша історія. Буду вдячна за зірочки і коментарі з оцінкою