Вероніка Кларк
16 років. Довге, коричневе волосся, сірі очі, фігура норм, але є над чим працювати. Живе з мамою і татом в яких своя фірма, тому вони іноді їздять у відрядження. Має брата, який навчається в Китаї. Займається стрільбою і танцями. В школі вчиться стабільно, але не відмінниця. Має двох подруг - Риту і Лізу, і найкращого друга - Діму, який нажаль зараз не ходить в школу. Стримана, але з легкістю може поставити на місце.
Макс Фролов
Майже 17. Світло-коричневе волосся і сині очі😍, накачане тіло. Живе з батьком, але він практично не буває вдома. Займається футболом. Вчиться нормально. Має найкращого друга- Рому і компанію ще з чотирьох хлопців- Міша, Назар, Влад і Марк. Важко стримує свої емоції особливо злість. Любить дівчат і часто відвідує клуби.
Рита Антонович
15 років. Блондинка з карими очима, дуже худенька. Живе з мамою, татом і сестрою, яка ходить в садочок. Займається танцями і малюванням. Вчиться не дуже. Зрозуміло, що дружить з Нікою та Лізою. Є хлопець, але він закінчив школу в минулому році, звати Андрій. Добра, але якщо її не злити.
Ліза Пономаренко
16 років. Чорне волосся підстрижене під каре, і зелені очі, худа. Живе з мамою і вітчимом, які частенько випивають. Займається співом і вивченням мов. Відмінниця. Дружить з Нікою та Ритою. Скромна, на відміну від своїх подруг.
Марк Колесник
17 років. Чорне волосся, карі очі, спортивна фігура. Живе зі старшим двоюрідним братом. Займається футболом. Погано вчиться. Друзями не можна назвати тих хлопчиків на побігеньках. З дитинства дружить з Дімою. Спить з усіма підряд, але з Нікою не вийшло, тому він її дістає. Йде на все, щоб отримати бажане.
Катя Леонова
16 років. Темне волосся, жовті очі, фігура норм. Живе з мамою. Займається танцями. Вчиться не дуже. Шл..., ой вибачте. Надто самозакохана.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Історія першого кохання
Novela JuvenilОтже це моя перша історія. Буду вдячна за зірочки і коментарі з оцінкою