3

12 0 0
                                    

M-am trezit dimineata cu o lene de neinchipuit.Ma dau jos din pat si ma duc sa imi fac rutina.Ma imbac asa:

Si cobor in bucatarie pentru ca mor de foame

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cobor in bucatarie pentru ca mor de foame.Ajunsa acolo o vad pe mama facand clatite si pe tata stand la masa citind un ziar.

-Buna dimineata!

-Buna dimineata!

-Mie foame!

-O zici de parca nu ai ce manca!Ai mancare pe masa!Ce tot te tipi atat?

-Ok, ok am inteles!
M-am asezat la masa si am inceput sa mananc.

-Mai tii minte cand ai zis ca faci curat in pod?

-Cum sa uit daca a fost ieri?

-Ziceam si eu...totusi cand te apuci?Azi e duminica si maine tre sa te duci la scoala.

-Am timp azi...cred.

-Si ce te face sa crezi ca fiica ta o sa faca curat?intreaba tata dupa ce a muscat dintr-o clatita

-Nu stiu...poate pentru ca a promis si doar stii bine ca atunci cand promite ea se tine de promisiuni.

-Sa stii ca aici ai dreptate...dar cum de ai facut-o sa promita?

-Tu ai vazut ce am in frunte?intreb eu putin cam iritata.

-Da dar ai zis ca s-a razbunat scara pe tine...

-Si ce iti da de inteles asta?

-Deci stai sa o iau de la capat!Mama ta te-a pus sa faci curat prin pod iar fiica mea cea neatenta a cazut de pe scara si a facut un ditai cucuiul.

-Anuntama ca atunci cand trebuie sa investighez ceva sa te pun detectiv!

-Eu ti-am spus sa nu mai poti bocanci prin casa dar tu nu ai vrut sa ma asculti!a intervenit mama dupa ceva timp de tacere.

-Ce sa fac daca m-ai strigat atunci cand voiam sa ies afara?

-De ce nu mi-ai spus ca vrei sa iesi?

-Pentru ca am zis sa nu mai fiu nesimtita si sa ascult ceea ce zici si tu macar o data!

-Cum de te-ai gandit tu asa?

-Chiar nu stiu.

-Bun, eu va las sa va certati in continoare si ma duc sa ma uit la tv.

-Ok

-Mama eu ma duc sa fac ce am promis.

-Vezi da ai mai mare grija de data asta!

-O sa o iau ca pe o amenintare!

-Doar dute!

-Ok, ok

O iau usor spre pod si ma urc pe scara aia nenorocita.De ce nu avem un lift sa ma duca in pod?Nu conteaza.Am ajuns in pod.

-Doamne ce praf e aici!

Bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum