4

15 0 6
                                    

Se aude soneria.Cobor din camera mea si o vad pe mama ridicanduse.

-Stai mama!Raspund eu!

Ma duc spre usa cu parintii pe urmele mele.Deschid usa si le vad pe nebunele mele cu vreo 2 gentii de fiecare.

-Ce faci nebuno?intreaba ele deodata.

-Nu mai bine ca voi!

-Cine ti-a spart bostanu?Intreaba Ana si dupa ce observa ca sunt si parintii mei spune:Ouuu, buna dumnule si doamna Tunder!

-Buna dragelor!spune mama razand

-Acum zi cine are dea face cu noi?spune Erica dupa ce ne asezam pe canapea.

-Daca poti sa te iei de podea sund de acord!

-Sa inteleg ca tu ai avut primul sarut cu podeaua?spune Ana si toti incep sa rada inafara de mine

-Ha ha, foarte amuzant!

-Stiu!

-Acu zine ce s-a intamplat!
Dupa ce am povestit tot ce am aflat ele au spus deodata:

-Bucuroase sa ajutam!

-Spunetimi daca il stiti!spun eu dupa ce le arat laptop-ul.
Normal ca facusem un stick in care pusesem videoul si dadusem la ce minut i-a dat masca jos tipului si am clarificat imaginea!

-Nu pot sa cred!spune Erica socata

-Asta nu cumva e tatal lui Justin?intreaba Ana

-Cine e Justin?ma trezesc intreband.

-E coleg cu mine si daca te intrebi de unde il stiu pe taicasau ei bine a.fost la ziua carierei la scoala.

Deodat vedear rosu in fata ochilor si ma ridic dintr-o data si merg in camera mea.Imi iau jucariile mele preferate:

Si ies din casa cu tipetele fetelor dupa mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si ies din casa cu tipetele fetelor dupa mine.

Ana Pov.

-Sa vezi ca nebuna asta o sa faca vro prostie...ca in todeauna de altfel!

-Dupa ea!

-Aveti grija de ea fetelor!Se vede dupa tot ce face ca are nevoie de voi!spune mama Larrei putin nelinistita si cu lacrimi in ochi.

Larra Pov.

M-am urcat pe motorul meu si am gonit ca o nebuna spre casa lui Justin.Daca va intrebati de unde stiu unde sta e pentru ca mi-a mai povestit Erica de el.Ce sa-i faci daca ii placea de el?Ajunsa acolo, m-am dat jos de pe motor asa de brusc incat nici nu stiu cum de nu am cazut.Mai enervata ca acum nu am fost niciodat!Am batut in usa de zici ca tragea tancul rusesc.Imi deschide Justin.

-Ce ai nebuno?Vrei sa darami usa?

-Zimi unde e tactu!

-Da ce ma nu iti mai plac astea tineri si te dai la daia batrani?
In momentul ala l-am apucat de gat si l-am trantit de usa.Voia sa zica ceva dar l-am ridicat de la sol.

Bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum