19

4 0 0
                                    

Ajungand la cafenea ne comandam cate o cafea si incepem sa vorbim.

-Spunemi niste lucruuri despre tine!spune

-Ce ai vrea sa stii mai exact?

-Nume inreg, pasiuni, culoare preferata, ce fel de muzica asculti...

-Ma numesc Larra Tunder,am o sora mai mica,17 ani,pasiunile mesle sunt: motociclete, lupii si desenul,culori preferate sunt: negru,alb si albastru inchis iar muzica...rock

-Ce subgen?

-Metalcore, havy metal, hardcore dar rar, la un moment dat ascultam si alternative chiar si nu metal.Dar tu ce subgen asculti?Ca deobicei aia care nu asculta rock nu stiu ca are o gramada de subgenuri.

-Pai ascult ca si tine inafara de alternativ, hardcore si nu metal.Ce trupa iti place?

-Imi plac mai multe cum ar fi:Infected Rain, Like A Storm,JINJER,BUTCHER BABIES,Caliban,Demona Mortiss si RED QUEEN.Tu ce trupe asculti?

-Slayer, Infected Rain, Like A Storm,ASKING ALEXANDRIA,Caliban,ce asulti si tu...

-Acum mai spune despre tine!spun eu asezandumi coatele pe masa

-Ma numesc Dylan Cooper am 20de ani,am o sora mai mare,psiuni:psihologia si masinile,culoare preferata:verde si restul stii.

Mai vorbim diferite prosti si decidem sa mergem in parc.Ne plimbam ce ne plimbam si ne punem pe o banca langa cativa copii care se jucau.Dinr-o data imi vine o ideie.

-Ce animal ai vrea sa ai?

-Cred ca as vrea un caine.

-Ce rasa?

-Saint Bernard.

-Eu as vrea un ciobanesc german.

-Interesanta alegere.

Mi vorbim noi cateva lucruri inutile dar telefonul meu ne inrerupe.Nu ma euit cine e si raspund direct.

C.T.

-Care esti ma?

-Eu!spune Rox 

-De ce ai sunat?

-Pentru ca mi-a zis Ana ca este o petrecere maine seara.

-Asta puteai sa mi-o spui si acasa!

-Stiu dar ma plictisesc singura!

-Atunci antreneazate!Si asa lovesti ca o mata spanzurata...

-Cum si cu ce sa incep?

-Cu ce vrei tu!

-Mai exact?

-Sti ce?Dute in camera la mine si uitate sub pat.

-Ce mortaciuni mai tii acolo?

-Nu mai pune atatea intrebari!Ma plictisesti!

-Bine, bine!Pa!

-Pa!

C.T.I.

-Nu vreau sa fiu bagacios dar ce ai sub pat?spune Dylan frecandusi ceafa

-Un play station, cateva jocuri si o carte despre tehnici de lupta.

-Interesant...spune el ganditor

-Da, da acum vino!

Nu mai zice nimic si ma urmeaza.Voiam sa il duc la un prieten care vrea sa scape de un Saint Bernard.Sper ca o sa ii placa...

-Unde mergem?ma intreaba el oprinduse dintr-o data

-La mine sa luam un motor si dupa aceea mergem la un priete.Am o surpriza pentru tine.

Bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum