5

13 0 2
                                    

Intre timp au ajuns acasa si eu am terminat o sticla de votka.

-Am venit!striga nebunele mele dupa ce intra in casa.

-Ati intampinat dificultati?intreb eu incercand sa ma ridic dar cad inapoi pe canapea.

-Cat ai baut?Intreaba Erica luand sticla in mana.

-Nu mult...o sticla...

-Tu iti dai seama ca maine avem scoala?Si o sa te doara capul?intreaba Ana putin iritata.

-Stai calma ca am sa ii cer mamei o pastila si gata.Ce atata?

-Bine.Sa nu spui ca nu ti-am spus!

-Acum spuneti daca va stat ceva in cale!

-Justin te-a cam injurat cand am spus ca ne-ai trimis si taicasau a facut-o pe ana sa ii tranteasca telefonul de perete in rest nimic.spune Erica chicotind.

-Daca nu va suparati, ma duceti si pe mine in camera?

-Haide!

Ma sprijin de amandoua si saracele dupa ce m-au pus in pat s-au pus si el pe langa.

-Cate kilograme ai?intreaba ana sufland greu

-Nu stiu, cred ca vreo 55-60 cam asa.

-Noi plecam, e deja ora 21 deci...

-Mai intai dami si mie o sticla din dulap!

-Lasa bautura si culcate!Maine ai scoala retardato!zice Ana cautand prin caiete sa vada daca am scris ceva.

-Erica!

-Da?

-Fai si tu temele tampitei asteia ca nu a scris nici pe dracu!

-Da tu ce faci toata ziua?intreaba Erica putin cam amuzata

-Tu sti ca eu scriu duminica nu?

-Da!

-Si duminica asta ce am facut?

-Mda.

-Eu ma duc sa ii cer maicatii ceva pastile de durere de cap.

Ana Pov.

Asta e prima data cand o vad beata pe Larra!Si nu stiu cum sa reactionez ca sa nu o bruschez sau ceva de genu pentru ca e o fire mai vulcanica si se enerveaza repede.Credema nu vrei sa ai de a face cu o Larra nervoasa.Face mai rau decat un taur.Cobor in living sa vad daca doamna Tunder este aici sau e in camera lor.Din fericire e in living, se uita la stiri.

-Scuzati ca va deranjez dar aveti ceva pastile de cap?

-Te doare capul?intreaba ea intorcandusi capul catre mine.

-Nu, pentru Larra...a cam baut...

-Se vede ca o afecteaza chestia asta.sune ea trinsta.

-Stiu dar la cat de ambitioasa este o sa reuseasca mai ales daca v-a promis.

-Sunt sigura ca o sa reuseasca daca va are pe voi alaturi.

-O sa o ajutam orice ar fi!

-Multumesc ca ii sunteti alaturi in momente ca astea.

-Cu placere.

-Stai asa...a zis sa va intreb pe voi cum a facut  rost de informatiile alea?

-Pai noi cand am ajuns l-am gasit pe Justin pe jos tusind.Cica l-a strans de gat ca isi batea joc de de ea si ca nu ii zicea unde este taicasau.A mai zis ca are si putere pentru ca l-a ridicat tinand-ul de gat.Pe ea am gasit-o tinandul pe bietul om de cravata si tipand la el.La sfarsit i-a dat un pumn.Cred ca in pumnul ala a pus toata ura si furia pe care o avea la momentul respectiv.Dar ceea ce ma uimit cel mai tare a fost ca dupa ce a iesit din biroul ala a inceput sa sparga tot ce ii iesea in cale.Am luat-o de mana sa nu mai strice casa saracului om...

-Te rog spunemi ca nu a facut o prosti si mai mare decat asta...

-Nu...a inceput sa planga si sa apuna ca o sa fie greu.

-Multumesc ca mi-ai spus.Acum vino sa iti dau pastila aia.

Am urcat in camera doamnei Tunder.Acolo era domnul Tander care citea o carte.

-Ce s-a intamplat scumpo?ma intreaba

-I-am cerut o pastila doamnei Tunder pentru Larra.

-Ce a mai facut?intreaba el putin panicat

-A...cam...baut.

-Cat?

-O sticla.

-Uuite scumpo.spune doamna T. dupa ce imi da pastila.

-Multumesc.spun si ies din cameralor si intru la Larra.

Cand intru o vad pe Erica facand poze la caiete si pe Larra stand turceste in pat si uitanduse pe telefon.

-Iti pun pastila aici.spun dupa ce pun pastila pe birou.

-Fetelor vreau sa va multumesc ca imi sunteti alaturi.

-Cu placere soro.Noi ne cautam sora piorduta!

-Mda...
Spune ea putin trista si noi o luam in brate.

-Fetelor nu mai bine dormiti la mine?E deja 22 si nu cred ca vreti sa mergeti seara acasa.

-Ai dreptate.

-Atunci veniti aici!spune ea danduse putin la o parte sa avem loc toate.

-Noapte buna!spunem toate deodat.

Bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum