-Larra, vino pun!striga mama din living catre mine care sunt in camera mea
-Vin acum!
Cobor usor scarile si o vad pe mama pe canapea uitandu-se la tv.
-De ce m-ai strigat?
-Voiam sa iti zic sa faci curat in pod.
-Si tocmai pe mine m-ai gasit?
-Dar nu a fost o inrebare scumpo
-Offf bine
-Asa te vreau
-Dar sa stii ca mai intai o sa ma duc la magazin!
-Si ce iei de la magazin?
-Sti tu...chesti...
-Si acele chest sunt...
-Sti ce?Ma duc sa fac curat in pod.
-Asa credeam si eu.
Nu pot sa ii zic mamei ca iau tigari si bautura.Ea stie tot ce fac eu dar nu imi sata in fire sa ii zic chestii deastea.
Cum urc eu lenes pe scari o aud pe mama strigand inca o data.De parca nu imi era de ajuns.
-Ce bauturi ai prin camera?
-Dasta imi dispareau sticlele?
-Da, deaia.Acum spunemi ce bauturi ai prin camera!
-Pai am asa: votka,wiskey,vin rosu,vin rose si o sticla cu vin, cred.
-Adumi si mie vinul rosu!
-Bine...Ia stai asa...de cand bei?
-Scumpo, doar pentru ca nu ma imbat asta nu inseamna ca nu beau.
-O...K asta a fost cudat.si asa am o sticla in minus.
Nu pot sa cred ca spun asta dar sper ca acum ma lasa sa imi termin treaba.Am ajuns la scara pe care trebuie sa ma urc.Dau usor scara din tavan jos si ma urc pe ea.Cand sa pun piciorul pe ultima ^treapta^ imi aluneca bocancii si dau cu capul de pamant.Asta imi mai trebuia, sa raman si cu capul spart.O vad pe mama alergand pana langa mine si zicand:
-Trebuia sa imi dau seama ca neindemanatica mea fiica trebuia sa faca ceva.
-Multumesc de ajutor!spun eu in timp ce ma ridic sprjinindu-ma de scara aia nenorocita.
-Scuse...trebuia sa il pun orcum pe tatal tau...
-Ce vrei sa zici prin asta?
-Scumpo, sa fim serioase, tu cu siguranta aruncai tot pe acolo dupa 5 minute zicand 'de ce trebuia sa fie atatea porcarii pe aici?'
-Ba nu!
-Oooo ba da.
-O sa iti arat ca pot sa fac asta...duca pe opresc sangerarea si fumez o tigara.
-Parca am vorbit despre asta.
-Sa fim serioase, cand am asculta eu vreodata in legatura cu astea?
-Mai ai putin si vii sa imi spui ca te droghezi.spune ea mai mult pentru ea.
-Asta nu am facut pana acum...dar nici nu o sa o fac...iti promit
-Bine.Acum fa ceva cu sangerarea aia, nu vreau sa am balta de sange in casa...fac eu curat
-Bine.
O iau usor spre camera mea, iau trusa de prim ajutor si ma uit in oglinda.Mi-as fi dorit sa nu ma uit decat sa vad un ditai cucuiul in frunte.
-Cum mai ascund asta acum?
-Habar nu am...dar arati hilar.
-Ha ha.Foarte amuzant mama!
-Stiu.zice ea printre hohote de ras.
Imi pun un servetel cu ceva solutie pe care nu stiu cum se numeste si tot ce pot sa zic e ca ustura al naibii de tare.In sfarsit s-a oprit si mama din ras si a venit langa mine si a zis:
-Of scumpo...nu mai apasa asa de tare.Deaia ustura asa tare!
-Pune tu!
Ii dau servetelul si ne punem pe pat.Dupa ce termina imi pune un plasture.Ce pot sa zic...arat ca draq.Am vrut sa il dau jos dar mama mi-a dat peste mana.
-Auu!
-Lasa-l acolo daca nu veri sa iti pun banda de izoler pe tot capul!
-Of...bine
M-am ridicat din pat si m-am dus la birou.Mai pe scurt *locul unde imi tin tigarile*.Iale de unde nu-s.Acum trebuie sa merg la magazin.
-Ma duc la magazin, vrei sa iti iau ceva?
-Daca ai putea un vin rose.Tu cum poti sa bei vinul ala?E asa de acru...
-De unde vrei sa stiu cum pot sa il beau?Il beau si gata.
Nu am mai asteptat nici un raspuns si am tulit-o pe usa.Da de unde sa fie asa frumos?Tocmai dupa ce ma vad la poarta imi amintesc ca am uitat portofelul.Acum intoarce-te.Bine ca a stiut fiinta asta iubitoare ca eu trebuie sa uit sau sa fac ceva.Inapoi la drum.Merg asa frumos si ghici ce!(O stai ca nu ti-am prezentat prea bine personajele).In fata mea apare Alex.(Un rezumat al personajului:enervantul meu coleg care INCEARCA sa imi faca zile fripte dar defapt de fiecare data cand incearca sunt cu un pas inaintea lui si io intorc fara sa observe)
-Ce vrei Alex?
-Ce as putea sa vreau?Poate doar sa vorbesc cu fiinta ta minunata.
-Deci tu ai venit la mine sa faci pe sarmantul cu mine?
-Nu e chiar asa...
-Ba asa e.
-Ok asa e.Hai ca eu te las.Pa
-Pa.
Bine ca am scapat repede.Imi continui drumul.Ajunsa la magazin ma duc la raftul cu bauturi ii iau vinul mamei.Na dracie.Am gasit ceva licoare albastra.Am luat-o.Acu hai spre casa de marcat.Dupa ce mi-am luat si pachetul bine-meritat de tigari m-am intors acasa.Deja se facuse ora 21 asa ca i-am dat mamei ce era a ei si eu m-am dus in camera mea.Daca tot ma plictisesc am zis sa merg pe balcon si sa fumez o tigara.Dupa ce am terminat am coborat in bucatarie sa mananc ceva.Cobor scarile cu o lene deplina si il vad pe tata pe canapea.
-Buna tata!Cum a fost la lucru?
-Buna scump...ce ai patit?
-Sa zicem ca s-a razbunat scara pe mine.
-OK
Am mai stat putin de vorba si am plecat la culcare
Deci asta a fost cel mai lung capitol pe care l-am scris vrodata!
Sper ca va place.
CITEȘTI
Bad girl
Teen FictionLarra.Mai neindemanatica de felul ei a reiusit sa fie un bad girl.Cel putin asa cred cei care nu o cunosc indeajuns.