-Nu cred ca ai vrei sa faci asta!
-Iti dau 2 secunde sa pleci altfel s-ar putea sa se lase cu viol.
-Sa inteleg ca tu vrei sa fi violat?
-Ai tupeu papusa!
-Sunt cumva din plastic sa imi zici papusa?Uite,facem asa, tu iesi pe usa in momentul asta si eu iti promit ca nu o sa intri in sputal din mana mea.Bine asa?
-Pleaca dacu de aici fa curvo!
M-a facut curva?Ma facut curva!-Ooo, ce o sa imi placa asta!Stai!Hai sa iti dau si tie o sansa la o ultima dorinta mama din baie si pe mine ma face sa zambesc.
Nici unul nu mai zice nimic timp de vreo 2 secunde.
-Ne batem o data sau stam si ne benoclam unu la altul?
-Larra!striga mama indignata
-Sa te vad papusa!
A venit in viteza spre mine sa imi dea un pumn dar spre ghinionul lui il prind.Incep sa il strang el scancind de durere.In timp ce ma uitam in ochii lui cu o privire de masochista.El scoate cutitu si mi-l baga in umar in momentul meu de neatentie pentru ca le vad pe fete si pe tata intrand pe usa gafaind si Roxana tipand de durere o data cu mine.Ii dau drumul pumnului danduma in spate.E randul meu sa atac.Sar pe el si il iau la puni.Nu apuc sa ii dau si al 5-lea pumn ca mama ma opreste.
-Larra, il omori!spune ea plangand si eu continand sa dau
Ma opresc doar atunci cand ii vad moaca pina de sange.Ma uit spre mama care sta terifiata in fata mea.
-Ti-a facut ceva?o intreb eu punanduma pe jos langa ea.
-Da, nu a apucat sa faca nimic.Ce a fost in capul tau?Si de unde stiai ca sunt in pericol?
-Sa il intrebi pe tata.spun eu in timp ce ma uit la cutitul care inca mai e in umarul meu.
Mama vazand la ce ma uit si-a pus mainile la gura si a inceput sa planga si mai tare tata venind sa o consoleze.Mi se rupe inima cand o vad plangand!Fara sa imi mai pese nici de cutitul din umarul meu o iau si eu in brate.Ma uit spre usa si le vad pe fete uitanduse la noi.
-Scoate ala de acolo!spune Roxi stangand din ochi
-Ou, scuze!
Incerc sa trag usor cutitul dar durerea e prea insuportabila.
-Roxi, vino tu si trage!
-Bine.vine sfioasa spre mine si trage usurel in timp ce strangem amandoua di ochi.
-Stai!Trage tare si deodata!Spun eu punand mana pe a ei.
Surioara mea imi asculta ordinele si trage tare.Mare greseala!Doare si mai tare!Dupa asta incepem sa tipam ca niste nebune.Dintr-o data o vad pe mama ridicanduse si ducanduse in baie.S-a intors cu o trusa de prim ajutor.M-am intins pe pat si am inchis ochii.
-Ridicate!spune mama printre suspune.
Fac asa cum mi-a zis doar ca sa nu o supar si mai tare.Imi da geaca si bluza jos ramanand doar in sutien.Ma da cu ceva care ustura putin si o aud pe Roxana cum tipa din camera mea.Ce cauta acolo?Fug inspre ea si o vad tinanduse de umar.
-Ce ii faci umarului aluia?Auu!spune ea punanduse pe pat
-Tu ce cauti in camera mea?
-Am zis sa iti aduc ceva cu care sa te schimi da vad ca tu traiesti pe vremea printeselor emo.
-Ai grija ca sunt facute la comanda!spun dupa ce caut prin dulap si iau un tricou la inimereala pe mine
-Da, da , acum dute si ai grija de umarul ala ca ma doare si pe mine!
-Trebuie sa te fac mai rezistenta la durere!
-O sa doara nu?Stai!Am o intrebare!Tie nu iti e frica de nimic?Adica daca vezi un lup sau un crocodil nu iti e frica?
-De lupi nu imi e frica pentru ca eu sunt una cu padurea si de crocodili...sunt a dacu de prosti deci...
-Cum?
-Lasa asta, ma duc la mama.
-Vin si eu.
Mergem amandoua spre camera in care se afla mama.Cand ajundem acolo ea statea in pat cu capul in palme.Ma pun langa ea si o iau in brate si la fel a facut si Roxana de pe partea cealalta.Isi ridica capul si ma intreaba:
-Cum ai putut sa te risti atat?Putea sa te omoare!
-Serios mama?Unde ai mai vazut tu draci sa moara?spun asta incercand sa o fac sa rada si chiar mi-a functionat planul.
-Daca ai sti cum a reactionat cand la vazut pe unchiul Chris...
-Ce ai facut?intreaba mama panicata
-Pai am cam spart un perete cu pumnul si i-am aruncat biroul in partea cealalta a incaperii dar in rest nimic.spuna asta dand din umeri
-Auu!Nu mai da din umeri!Pe tine nu te doare?
-Nu stiu cum dar nu.
-Inseamna ca eu trebuie sa indur si pentru tine.
-Poate...
-Cat de tare ai dat in peretele ala?intreaba mama luandumi mana in ale ei si examinando.
-Nu vreau sa ma laud dar am intrat cu pumnul in clasa de langa birou.
-Cum de incape atata forta intr-un corp asa de mic?intreaba mama intrand in baie.
-Habar nu am.
-Mama!Cum de tipa asta care se presupune a fi sora mea e mai rau de cat Hulk?intreaba Roxana in timp ce incearca sa imi dea un bobarnac dar ii dau peste mana si ii scot limba.
Se auzea rasul cristalin al mamei din baie.O vad iesind cu zambetul pe bune si cu trusa de prim ajutor in mana.Imi ia mana in a ei incepe sa o invarta pana vede taietura din palma.
-Larra!tipa ea de parca nu as fi langa ea.
-Ce ai femeie?Sunt langa tine!
-Ce ai mai facut si aici?
-Se poate sa fi uitat sa iti spuna dar cand a spus Erica ca esi in pericol a aruncat tot ce ii statea in cale.Cum ai reusit sa arunci biroul ala?In fine.I-a luat telefonul din mana lui Chris si la strans in mana pana au mai ramas doar ramasite.Bine inteles ca dupa ce a aflat ca el te-a pus in pericol.spune Roxi fara sa sufle in timp ce mama termina de pansat mainile
-Tu...ai facut asta pentru mine?intreaba mama uimita
-Tin ca la voi ca la ochii din cap deci da!Nu as permite sa se intample nimic rau cu familia mea!
-Scumpo...spune si ma ia in brate.
-Ma duc sa beau ceva.
-Mai exact?intreaba Roxana cu o sprinceana ridicata
-Suc ma, suc!Apropo, unde sunt fetele si tata?Ca vad ca violatorul meu sta pe podea.
-Sunt in living.
-Mersi!
Cobor scarile si ii vad stand pe canapea si discutand.
-Ce vorbiti fara mine?intreb eu mergand spre bucatarie si intorcanduma cu un pahar de suc
-Cum sa scapam de bataus.spune Erica privind in gol
-Si nu va ganditi sa il luati de langa mama?
-Ma duc acum!spune tata ridicanduse de pe canapea.
-Tata!Sa il duci la subsol si sa il legi de un scaun.
-Esti sigura ca esti fiica mea?Nu tin minte sa fi facut un monstru.
-Haha, foarte amuzant!Acum fa ce ti-am spus!
-Perfect!Am ajunt sa ascult ordinele ficamii!
-Daca nu vrei il duc eu!
-Tu dute si odihnestete!Ai facut destule!
-O sa te ascult de data asta doar pentru ca nu am chef de scandal!spun asta ceva mai tare pentru ca tata se indeparta de mine si urca scarile.
I-am ascultat ordinul tatei si m-am pus sa ma culc dupa ce le-am multumit nebunelor mele si mi-am luat ramas-bun de la ele.
CITEȘTI
Bad girl
Teen FictionLarra.Mai neindemanatica de felul ei a reiusit sa fie un bad girl.Cel putin asa cred cei care nu o cunosc indeajuns.