16

2 0 0
                                    

Sambata.Cea mai frumoasa zi din saptamana.Ei bine in ziua asta asa frumoasa trebuie sa imi repar motorul si aseara am aflat ca mama si tata nu o sa fie acasa pentru ca e nu stiu ce chestie in legatura cu slujba lui tata si na...Acum e 9.Eu zic ca e o ora destul de buna pentru alergat prin parc daca lupte tot nu pot sa fac...
Imi fac rutina, imi iau telefonul, castile si cobor.Acolo o vad pe Rox stand pe canapea uitandu-se la tv si mancand cipsuri.

-Nu mai bine ai veni tu cu mine sa alergi?Macar o sa mai scapi si tu de...sunculita.

-Hei!Nu am sunculita!Dar tot vreau sa te rog sa ma inveti si pe mine.

-Ce sa te invat?

-Pai...spoc picior in gura...intelegi tu...

-Tu cumva ma intrebi daca vreau sa te bati intr-un mod mai discret?

-Cam da...

-Atunci mars si imbracate!Mergem la alergat.spun eu incaltanduma cu adidasii.

Rox nu mai spune nimic si urca in camera ei.Ma pun pe cabapea si o astept.Hmm...Nu am mai fost de mult in padure si asta e momentul potrivit.

-De ce mergem in padure?intreaba ea nedumerita

-Pentru ca asta e cel mai linistit si cel mai frumos loc pentru antrenamente sau alergat.E linistitor aici.

Ne continuam alergatul si dintr-o data se aude un tipat dar se pare ca numa eu l-am auzit pentru ca Rox nu da nici un semn.Merg spre locul de unde provin sunetele.Se pare ca am gasit fata.Super!Putina distractie.Nu am mai ai avut parte de asta de...ieri.Nu conteaza.

-Rox, uite cum facem!Eu merg acolo si le dau in gura iar tu iei fata si o duci la noi acasa pentru ca s-au cam distrat badaranii.Daca e ceva ori tipi ori ma suni.Ai inteles?

-Da sefa!

Ies din tufis si spun:

-De ce de fiecare data trebuie sa dau de violuri?Acum serios!Aveti atatea curve si voi tot la fetite neajutorate mergeti?Ma dezgustati!

-Ooo, da avem tupeu!

-Nu am tupeu!Ei bine am.De ce nu va luati de cineva care este capabil sa se apere?Va e frica de bataita?spun eu asta si o vad pe Rox ca a facut ocolul si ca a luat faca care era deja lesinata

-Pleaca dracului de aici!Sau mai bine ramai!Mai avem o jucarie, baieti!

-O sa plec mai bine.Nu de alta da nu vreau sa ma patez cu sange de ratangi orcat de mult mi-ar placea.

Nu mai spune nimeni nimic iar eu dau sa plec.Doar stiam ca o sa incerce sa ma atace ca na, creier de gaina.Incearca sa ma prinda de la spate dar il prind de gat si il arunc pe spate si ii pun piciorul pe gat.

-Vedeti asta?Asa o sa ajungeti si voi daca o sa ma atingeti sau daca o sa atingeti pe oricine alt cineva.Sa fiti siguri ca o sa fiu acolo si o sa o luati rau in gura.Sa nu uitati!Am o intreaga colectie de cutite si sabii in casa.Hai pa!

O iau la fuga prin padure sa ajung acasa cat mai repede dar cad ca Roxana ma asteapta la iesirea din padure.

-Nu pot sa o duc!E prea grea!se pange ea tinand-o in brate pe fata

O iau stil mireasa si mergm in continoare.Hai ca am inceput bine dimineata!Ajunse acasa o pun pe canapea si ma uit la ea.Avea taieturi adanci si urme de palme pe fata.Se pare ca 3 prosti nu poate sa tina o fata.Halal barbati.

-Nu era mai bine sa o ducem la spital?

-Nu stiu,era?

-Cred ca da...

-Nee!Daca vrea ea sa mearga la politie e ok.Da ar fi o ideie ca te duci la mine in camera si sa iei trusa bagata in dulapul cu prosoape.

-De ce ai trusa acolo?

Bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum