Ajo e veshtronte jo sot por kishte kohe qe humbiste ne syte jeshil te tij . E ai ... Edhe ai humbiste ne syte e saja . Ama kaq asgje me shume .
Te dy admironin njeri tjetrin , e te dy nuk guxonin te ecnin me tej sepse ata ishin ..FRIKACAK ....Po valle a eshte dashuri te shihesh me dike e mos te flasesh ? A eshte dashuri te mbrosh dike dhe mos ti japesh arsye se eshte i rendesishem per ty ?
A eshte dashuri te duash ne heshtje ?
A eshte dashuri te presesh ne ankth ?
A eshte dashuri te mos njohesh arsye ?
A eshte dashuri te qash pa arsye ??Valle historia e ketyre te dyve cfare eshte ??
Xheni eshte nje vajz ne shkolle te larte per juridik vit i dyte ,ne te njejten shkoll studion edhe ai Kristi por ai eshte ne master vit i pare .
Xheni ka nje familje te vogel me te ardhura mesatare . Ajo eshte vajza e vogel pasi motren e ka te martuar . Familja e saj eshte shume fanatike dhe jane me idene se vajza dhe djali duhet te martohen me mbleseri edhe ne shekullin 21 😀(i like this ) . Ata jetojne ne fshatrat e Matit . Vajza e tyre eshte krenaria me e madhe .
Por cfare ndodh kur ndjenjat nuk komandohen ?Kristi edhe ka ka nje familje te vogel por me te pasur . Ai ka prinderit dhe vellain e vogel 10 vjec Mertin .
Prinderit e tij jane gjithmone udhetimeve jo se nuk i duan femijet por po punojn per te ardhmen e tyre .Eshte dhjetor dhe ne dyert e fakultetit ndodhet ajo e cila po vrapon mes turmes me friken se do behet vone , jo se i bertiste kush se konviktore ishte ndante dhomen me dy vajza por ne dimer erresohej shpejt .
Kete vit ata nuk shiheshin shume shpesh sepse oraret ishin te ndryshme por edhe sot u pane permes turmes qe gelonte . 🤔
E ai e njohu menjeher edhe pse zemra i rrihte per te prap nuk mundej , ajo ishte vajza me e vecante dhe jo dosido .
Kembet zune tju merreshin xhenit dhe vrapoi pa vene re canten qe i kishte rene .
Por ajo ishte burre me namuz se kthente koken pas 😜.
Canten e saj e pa ai qe sikur te ishte ndonje thesar iu turr . E mori dhe e shtrengoi (pa ditur se aty ca nuk mund te kishte 😂😜) .
Kerkoi per te , por pa qe ishte zhdukur . Buzeqeshi dhe tha me vete :
-mbase nje dit tjeter do tia jap .Me kaq mbaron pjesa e pare . 😘😘😘
Kjo i dedikohet SelimFataj ndjes publike per cdo harres timen . 🙏🙏🙏🙏. Shpresoj tju pelqej por ama pub te shpeshta nuk ka . Vetem e nxora nga premtimi qe bera .Kush ka mundesi nje cover ?
Ju dua pres komentet .
Fundi i lumtur pa shaka .adelajda1
sonila1234
Lejla_Lejla_12
JetaAri
lajda1
_anavisaShabanii
Antuuu_Pemaj
arta336
Jasemintafa
ErindaDebrova
ErindaDomi
DoNotBotherLooking
DanjelaM
KacurrelsjaDhe kush te doj tjt mun ta lexoj . 😘😘😘😘😘