JetaAri me fal per foton .
😔😔😔Nese mundeni lexojeni librin e par te kurtjani__ mos e humbisni.
Enjoy .
😍
E ajo iu drejtua mikelit .
-dhe cfare doje te thoje ti ??Ne ate moment u hap ashensori qe shenonte dhe katin e tyre te perbashket .
-eja dalim
-babi zdo ia thuash ??-po por ti ec para mir .
-si te duash ti .Amarildo puthi xhenin dhe u largua nderkohe ata te dy po qendronin ne tension .
-he zoti agresiv mendjemadh acarues ironik se di se sa duhet te shtoj .. Cfare deshe ?
-si fillim
-kercenimet mbaji per vete
-pff ne muajin tjeter ne mars ka ditelindjen ildo qe te vish ti pran tij ishte dhe dhurata e ditelindjes e nuk mund ti thoja jo keshtu qe
-je i detyruar te me maresh ?
-ne nje fare menyre po jam sepse nje si ti zdo e kisha marre more vesh nese jo hapi veshet mkre kurre zdo te te kisha marr po te mos isha ne kete situat .E xheni ... Per te disaten her u thye a thua valle kaq e parendesishme ishte ajo ??? A thua ishte pengese per kedo ? Nuk po e degjonte me se cfare thonte mikeli pasi fytyra e tij po i sillej si vegim , dhe zeri po i vinte shumee i larget .
-moj ti me degjon ???
Ai e shkundi e ndersa disa pika lot rane ne mollezat e saja .
-pa merak mikel pas ditelindjes se tij une nuk do jem me zdo te bezdis . Madje nuk do te vija fare por meqenese eshte deshira e tij do jem . Ndjes qe te kam shqetesuar.
Mikeli nga ana tjeter spo iu besonte vesheve a ishte apo jo i njejti person . I tha naten e mire por si duket ajo se degjoi dhe hapat qe hodhi iu duk dyshim por e la te ikte .
Mikeli i tregoi ildos se neser do te vinte xheni . Aq i lumtur saqe e puthte te atin kudo .
-babi te dua shume ajo eshte shume e mire . U knaqa sot ajo eshte ne shkoll ketu te juridiku meson yy cfare sme ka then .
-po ti e zbraze barkun ?
-hahaha jo babi jo . Mezi po pres neser je me sherbim ti ?
Neser jam pushim por do te jem ketej pse cfar ka ndodhur
Asgje po mendoja cdo bej me xhenin por eja te flemeNderkohe xheni u fut brenda ndihej kaq bosh saqe edhe vete se kuptonte
Pa elen qe po e priste dhe e dinte se kesaj rradhe nuk kishte shpetim .
U ul shpertheu ne te qara dhe nisi ti tregonte me hollesi se cfare i kishte ndodhur sot . Pas nje heshtje vrastare shtoi :-a kaq e padobishme jam ela ?
-zemer ti
-mendoj se duhet te largohem ne fshat ndihem kaq e padobishme.
-Je kaq idiote nuk te mendoja se ishe kaq e dobet pastaj une duhet te merem me ate idiotin vet ta kuptoj me ke ka te bej . 😒
-Oh te lutem jam kaq e lodhur dhe neser shyqyr qe e kam pushim se desh harrova ,do te takoj kristin
-Kristin mos po ndodh dicka ??
-Lere fare eja te fleme.
-dua te jem e para qe do ta marr vesh lere se ai peshkop mbase nuk ka dhene puthjen e pare.
-Elaaaaa je kaq ironike
-Hahahahahahah ikim flejm se rrezik eshte dhe gay 😂
-qyqja me ke turperuar e ka kuptuar dhe ai
- edhe mos ndryshoi ??
- 😔ikim .Mengjesi i nje dite te re erdhi me shpejtesi . Cfare do te ndodhte sot ? Madje dhe mikeli ishte ne shtepi ?
Po me kristin , pse ai do ti kerkoje nje nder ? Per cfare ka lidhje ? A do mund te demtoj maredhenien mikel - xhen ?
Faleminderit per mbeshtjetjen . ❤️❤️❤️❤️