Ckemiiii erdha 😂😂😂
Elkeda erdha dhe ja pjesa kjonte dedikohet tyyy zemer . Te puth shume pres komente nga ju .
Flmm per mbeshtetjen . 😘😘😘😘Mengjesi i nje dite te re mberriti . Xheni u ngrit dhe i ra deres sot qe ishte e shtune ishte e kenaqur qe te pakten shkoll nuk kishte . Dera u hap nga amarildo qe e perqafoi me mall a thua te kishte dite pa e pare .
-mire se erdhe bukuroshe
-ow kaq embel qe ne mengjes
-eja eja se sot zdo vete ne kopesht se
-mos duhet
-ejaAi e terhoqi e ajo e ndoqi skishte cte bente e zemra gati si pushoi kur pa mikelin . Mendoi se ai kishte dal do ishte diku por sot nuk mundej ta shihte as vet se dinte se pse .
-o harrova dhe babi me dha leje dhe do jemi bashk gjith diten .
-ne rregull .Mikeli e pa dhe pa u interesuar vazhdoi te hante ushqimin .
-mirmengjes shtoi xheni
E ndersa ai as si luajti syt e jo me te fliste . Amarildo e pa qe i ati spo fliste dhe iu kthye :
-babi erdhi xheni
-a
-erdhi te pershendeti
-edhe
-a me ke mesuar ti te jem i sjellshem pse sje vet ?Nje kurth a thua ta kishte mesuar xheni . E mikeli e dinte se po gabonte por nuk deshironte dicka te re per te jo tanime qe plaget po mbylleshin .
-mirmengjes ...
-amarildo eja vishemi
-kam ngren xhen dhe sot do dalim te lodrat do blejme gjera do ham akullore apo jo babi ?
-mir shtoi mikeli .Ndersa e vishte amarildon ai shtoi :
-babi kshu eshte mos u merzit do mesohet
-hahah mua me duhet te mesohem me ty lere babain tend
-e bertet por eshte i mire
-mir nisemi
-mos e kundershto mir se aq e ka ai .
-hahah si urdheron kapiten .Kete bised e degjoi dhe ai mikeli . U veshen te tre dhe dolen . Ngjanin nje familje po valle xheni ndihej e tepert ?
Shkuan ne kendin e lojrave ku ildo i hoqi duart dhe vrapoi . Mikeli shkoi te priste biletat e ndersa xheni iu vendos pas djalit .
Po kenaqeshin dhe xheni ishte ber tamam si nje femij e mikeli qendronte indiferent .
Ildo deshironte te shkonte tek shilarset e xheni e shtynte . Sa mir perkujdesej per nje moment xheni mikelit i ngja me dike tjwter por qe e largoi si mendim . Ne ate moment pa qe nje djal i madh me dike tjeter iu afrua xhenit .-o xhen ti ketu ??
-kristi ??
-ahhaha e kalamaj jemi vellai im i vogel xhon
-gezohem bukurosh.
-amarildo punoj si kujdestare per te .
- shume mire .Amarildo u ambjentua me xhonin e po kenaqeshin e xheni me kristin derisa :
-ildo ndalu do ikim . Dhe ti kujdestare bej punet qe te takojne .
-xhen kush eshte kyy ?
-qetesohu krist eshte i ati .-ne rregull zoteri krist me behet qefi qe te pash me duhet te
-joo rim dhe pak shtoi ildo-bir ?? Eja tanii
-xhen doja te thoja dicka ? MundemTer sy e vesh te ter .
-a mundesh ta mbash xhonin 1 jav sa te kthehem nga prinderit se keshtu kemi disa pune ??
Cfare do ndodh ???