7

296 40 41
                                    

Ja dhe pjesa e rradhes .
Ju dua shume pres komentet tuaja jo sms nuk po ju ndal komentet negative ne fund cdokush nxjerr ashtu sic eshte .

Hapi deren e djalit me kujdes nje femer afer tij me e forta dhe ajo ne gjume shyqyr qe deren e kishte mbyllur .
Cte bente kush ishte kjo vajze ?? Ti rrinte ti shihte .... Aspak do e zgjonte edhe pak shenonte ora 4:30 ku djali hante vaktin tjeter .

-zonjush ??

Provoi ta levizte serish kur floket qe i binin ne balle iu larguan nuk mundej ta besonte kjo ngatrrestare ku ishte futur .

-dreqi e mori zgjohu menjeher cdo ketuuuu

Me furi xheni u ngrit  dhe  shtrengoi djalin kur pa qe ishte mikeli u lehtesua .
-ule zerin se do e zgjosh cje keshtu ti
-ngrihu nga ketu dhe eja se te zhduka more vesh , pseee dreqin je ti a nuk erdhi ajo dreq dadoje .

U ngrit mikeli dhe kerkoi ta ndiqte ne kuzhine , pas saj me nje frike te madhe xheni e dinte se kjo do ndodhte sepse gjithmone ndodh ajo qe ne i druhemi shpesh ..

Nderkohe mikeli hapi telefonin dhe po i binte "dados " kur pa qe telefoni i xhenit mbi kuzhine po binte sa nuk i ra pika . Xheni u afrua dhe u ul ne tavoline .

-po zoteri
-cdreqin po ndodh ti je dadoja ??
-po une jam dadoja qe ti e pranove pa njohur , qe ti e le djalin ne 7 dhe ike , kjo jam une dadoja qe ne mengjes isha ne drek e prita , diskutuam cfare beri ne kopesht si kaloi , treguam perralla na zuri gjumi sepse yt bir kishte makthe dhe ja tani vjen ti me furi  duke shkaterruar cdo gje .
-mbidh cke dhe mu hic sysh more vesh nuk je askush te me gjykosh cbej dhe sesi bej . Gabimi im ishte qe te pranova pa te pare se kurre more vesh kurre zdo te te kisha pranuar .

A do mund te vazhdonte me teper ?? Sigurisht nje njeri qe kishte vite qe nuk jetonte me nje femer do e bente . Nje njeri qe ishte thyer nga nje femer sigurisht qe femres perball duke e gjykuar do e bente .
Disa lot shperthyen ne syt e xhenit qe e kuptoi se ky ishte fundi ajo nuk mundej me te futej kudo . Tashme smund te hynte ne nje familje . Nuk vazhdoi ta kundershtonte sepse nuk kishte sens ne nje menyre kishte te drejt .

-ndjes do largohem
-qe çke me te ik do te paguaj per sot
-mos vazhdo me mire . Ato para mbaji per egon tende mbase kur te jesh ne sherbim femija yt do ket nevoj per ty dhe jo per parat e tua ...

U vesh mori canten telefonin dhe ktheu koken kur degjoi amarildon te fliste ..

-xhen ku vete ??
-bukurosh u zgjove
-nga gjith ajo bised e juaja po eja te ham
-me duhet te iki neser do te vij nje dado
-sikur me premtove se do qendroje me mua gjithmone , sikur zdo me lije kurre ah dhe ti
-amarildo une
-ik xhen ik ti nuk doje jo se nuk mundeshe .

A mund ta linte me mire dhe amarildo ... Po thyhej perbrenda sepse kjo ishte xheni nderkohe deshmitar i kesaj ishte mikeli qe verente cdo gje .

-me fal amarildo babi yt nuk
-une te dua ty edhe babi do e pranoj . Eja do flas une me te
-amarildo
-eja te pakten ta pyesim

E para tyre doli mikeli qe kishte degjuar cdo gje .

-jo dhe jo mire ildo me kaq e mbyllim
-po dhe po kjo eshte imja
-bir femrat sna perkasin ne
-ajo me perket mua e dua
-ildo kjo bised behet mes te rriturve
-babi te lutem
-ka mundesi te vesh ne kuzhine .
-ba te
-ne kuzhine pastaj ajo po ikte
-se e perzure ti
-nuk ben per kete pun une i kam ren disa her telefonit e ajo ne gjum lash punen se mos te kishte ndodhur gje .
-ajo
-ska justifikim more vesh .

Nuk diti cte shtonte dhe femija iu hodh ne krah xhenit e kete pamje nuk mundi ta ndalte as vet mikeli .
Te dy po qanin e xheni u largua e ndersa ne vesh amarildo shtoi :

-ti mbaj premtimet do shihemi serisht .

Doli nga shtepi pa e kthyer koken pas  as vet se kuptoi pse ter ato fjale e vrane . Mbylli deren gjersa e gjeti veten ne rrugicen e shkolles . Nga larg e njohu elen por nuk mundi ti fliste kur nje fytyre e njohur doli nga fakulteti.

-ckemi xhen je per nje kafe ?
-kristi eja
-ti ke qar ?
-jo u vrava pak eja ikim nga reugica tjeter
-je mire
-eja mikel ikim .
-mikel ??
-krist me fal eja .

E nga lart nga ballkoni kete pamje e pa dhe amarildo dhe mikeli e kuptuan se xheni nuk ishte per ta ajo ishte e dikujt tjeter mbase ..

Cmendoni se do te ndodh ?? 🤔🤔🤔🤔
Ja goca Stelaa1111 adelajda1 lucyy_2 lajda1 Lejlaa_Lejla_12   faleminderit per komentet .

Dashuri ....apo ?Where stories live. Discover now