😍😍

505 39 32
                                    

Xheni nxitoi te futej ne mesim . Sa mbaroi u takua me elen .

-ela eja boll mbete lokaleve imagjino ke qen ktu 2 hapa dhe nuk shkove ne mesim
-eja shohim apartamentin mos me lodh .

Ajo i shkeli syrin kamarjerit e me kaq mbaroi . Keshtu ishte ela .

Te dyja po ecnin kur krah tyre nje bukuri po vinte nje djal i vogel qe ishte i perlyer me cokollat ne fytyre dhe u ngaterrua dhe bum mu ne kembet e eles . E ela me pantollonat e saja te bardha.

-aaaaaa camarrokkk ca dreqinnn po ben ??

Po te mos ishte aty xheni do ia jepte nje dacke te mire . 😜😜 ska faj

-qetesohu el se nderrohesh .

Xheni u ul posht atij bukuroshi te vogel qe ishte perlyer mori duart e tija dhe shtoi :

-ckemi jam xheni ..

Eles gati sa spo i binte pika dhe nisi te imitonte xhenin .
Nderkohe e bertitura e saj kishte zgjuar dhe pallatin 😂

-une jam amarildo
-sa vjec je ti bukurosh ?

-xhennn eja te zhdukemi se spoo duroj . Kush i ben njeher keta kalamaj dhe i braktisin si kosh plehrash .

Ne ate moment erdhi dhe ai me tuta sportive por pa bluze .

-cdreqin te duhet se cfare bejne njerezit ty llafazane ? Shiko jeten tende

Ela nuk guxonte te kthehej te shihte nga vinte zeri ndersa amarildo ishte fshehur pas kembeve te xhenit .

-ndersa ti amarildo shpejttt ketuu
-joo une
-shpejt thash kush te dha lejen per te dal e keshtu .

Ne ate moment ela e mori veten dhe kur e pa gati sa spo luante mendesh nje njeri aq i bukur nuk kishte mundesi . Mbase ishte dhe perendi .
Harroi se xhinset e saja mbanin njollen .
Por perpara eles iu kthye xheni :

-cdreqin bertet si nje njeri mali ? Idjot je qe i flet keshtu ne femije aq te vogel . Pale shiko dhe pamjen ..

Ela
Kishte shtanguar . Perfundimisht kho nuk ishte xheni .
Ndersa mikeli gati sa spo pelciste kur degjoi nje femer ti bertiste . Kishte vite qe nuk kishte degjuar kritik nga nje femer . E definitivisht do ishte hera e fundit .
Iu afrua dhe shtoi :

-tiii zonjush sesi sillem apo sesi vishem eshte pune per mua more vesh . Mbylle ate goj se te qendron me mire  ndersa ti eja amarlido mos me nxeh me shume .
-kam frik ..

Nje pergjigje qe zemeroi mikelin por qe theu zemren e xhenit . Ela nderkohe ishte spektatore .
Xheni shtrengoi doren e amarildos dhe e puthi .

-amarildo degjoje dhe shko me te te lutem . Ai te do mos ki frik
-babai im me do por nxehet kur behem pis . Une u zgjova
-mjaft eja amarildo se
-se cfareee ?? Pale e ke dhe djale bertet ashtu mos te te degjoj se nuk fo te ta kurseja nje denoncim more vesh mora thuaj .

Mikeli iu afrua dhe shtrengoi pa e vrare mendjen per dhimbjen qe i shkaktoi ne kyq .

-nuk me njeh mir andaj zhukmu .

Amarildo shtrengonte me shume xhenin dhe e terhoqi frejt apartamentit . Ndersa xheni po largohej me amarildon mikeli eci pas tyre e ela shtangu . Jo do kishte ngaterruar person xheni nuk ishte kjo ne asnje menyre .

Xheni spo dinte ku te shkonte dhe e ndiqte pas amarildon por e ktheu koken dhe bertiti :

-ela me prit do te vij tani .

Xheni u fut ne apartamentin e mikelit se bashku me amarildon . E mori djalin per dore dhe e lau i nderroi rrobat e ndersa mikeli po shihte cdo gje . Nuk i bertiti me asaj .

-faleminderit xheni te dua shume ja dhe kjo eshte dhoma e ma
-mjaft ildo boll per sonte si thua . Kjo do te iki apo jo xhen ?
-po do largohem pa merak . Mbase do jemi komshinj amarildo . Nderkohe mos ha aq shume se e sheh ca gorilla ke siper

Nga ai koment amarildo qeshi ..

-hahah babi im eshte i mil .
Iu afrua dhe e puthi . Ndersa xheni po i shihte . Si mundej njeriu te ndryshonte aq shume perjashta ngjante si qen i terbuar . U cudit dhe me pastertine dhe me faktin qe asnje femer nuk jetonte aty .
U ngrit perqafoi amarildon dhe nuk degjoi as kur mikeli e kishte falenderuar .

Teksa hedhte kembet e saj kujdesshem kritikonte veten per veprimet . Kush ishte ajo te bente ato veprime .
Buzeqeshi dhe i ra eles . Por njekohesisht ne mendje i erdhi ai kristi ..

Cfare do te ndodh ??
Po ne lidhje me oferten e punes ?
Si do vazhdoj jeta tyre ?
Yy
Serin tjt 😅😅

Ckemiiii si ju kam a jeni mire  ? A jeni lodh ? Ca keni bo ? A keni msu ?
Me falni per vonesen e di por jam shumee shume e zen. Kush e ka harruar his ta lexoj edhe njeher taksirat . Pres komente
adelajda1
_anavisaShabanii
JetaAri ja doli
Jasemintafa
AntigonaFataj
arta336

Etj etj

Ju duaa 😄😍😍😍

Dashuri ....apo ?Where stories live. Discover now