pjese e re .

272 28 43
                                    




          

Po kthehem pak para nuk besoj se e keni problem . ja ku e keni pjesen qe kaq shume  e deshtet . Tani po I kthehem normalisht histories , ju kerkoj ndjes per vonesen , pres komente nga ju . Puthje dhe perqafime .....

Ditet kalonin dhe xheni kishte marre pushime ne shkolle . Qendronte akoma si kujdestare me ildon dhe me mikelin ishte hapur pak me shume , ose mbase keshtu ajo mendonte . Ai vinte shpesh here dhe heret e benin plane se bashku . Me Kristin ishte takuar shume here dhe ndihej mjafte mire ne prezencen e tij , dukej sikur ai e kuptonte . E nga ana tjeter kristit po I rritej dashuria por nuk po mundej dot qe te gjente oren e duhur per tia then xhenit . E donte dhe e dinte se ishte nje dashuri e sinqerte dhe nje person si ajo kurre nuk do te mundej ta gjente edhe pse e bezdiste fakti qe qendronte tek mikeli pasi shpesh here e kishte pare teksa shihte xhenin me nje sy qe ai mjafte mire e kuptonte , por e bindte veten se xheni ishte " e tija " .

Edhe sot ishte nje dite mjaft e bukur ku xheni do shkonte ne kinema me ildon , mikeli nuk ndodhej aty keshtu e u ben gati te shkonin . Xheni spo ndihej mire por ia plotesoi deshiren ildos .

-          Jam pak keq ildo por mir eja ikim

-          He sib en dhe ti moj pive uj me sheqer se te kalon tani hajde keshtu me ka then babi .

-          Ndersa mua mami me thonte keshtu

-          Ti e ke psur ndersa une jo ky ka qen ndryshimi

-          Me fal ildo nuk doja

-          Do vem ndonjehere te fshati jot ... cudi ai kalama dhe e nderronte biseden a thua te ishte kaq I paprekur nga fjalet e xhenit .

-          Po por neser eshte dhe ditelindja jote , do e festojme ne kopesht , kemi plot surpriza , eshte nje dite me rendesi

-          - po moj si jo me rendesi , dita kur mami im me la

-          - une

-          Eja ikim nuk ka asgje ske pse ndihesh keq kaloi keshtu thot babi .

Ecnin perdore ted y dhe buzeqeshnin me batuta te njeri tjetrit . I dukej kaq I madh ildo saqe bisedonte hapur .

-          E cje nje ti more ildo

-          Hahah e c eke ate shoqen ti moj xhen

-          Hahah ela ca ka ajo ?

-          Ia hedh nje shikim babit tim sikur macja miut sikur do ta haj

-          Hahahhahahahhaha ildo

-          Mos me qesh moj e kam pare une sa ngjitese qe eshte ste ngjan fare .

-          -hahahaha pse si jam une ?

-          Ti unike sic thot babi

-          Babi ??

-          E... harrova e permend babi jo per gje

-          Aha

-          Mos u shashtis po ai Kristi ca eshte nje ,se dua fare afer teje

-          Po qe qenke rritur ti ildo

-          Hahaha sic e sheh ela babin te sheh ai ty

-          More camarrok po ca sheh ti more

-          Ju shoh juve sa bukur jeni hahah .

Xheni e mori ne krah dhe e puthte pa pushim , per 10 minuta mberriten dhe moren kokoshkat e u larguan . do te shihnin borebardhen e ildo dukej kaq I lumtur me xhenin saqe nuk veryen askend perreth tyre . Per nje moment xheni u largua te shkonte ne banjo , e puthi ildon dhe u largua .

Ta dinte se kjo vones do ti kushtonte zdo ta bente kurre . Kur u kthye nuk pa askend , ildo nuk ishte aty , nisi te bertiste si e cmendur .

-          Ildoo ku je ?

-          Ildoooo

Te pranishmit e shihnin cuditur pasi edhe shfaqja ndaloi . Pyeste kedo por askush nuk iu pergjigj vecse rojes nga fundi :

-          Nje grua e mori djali qante po kujtova nga filmii ,

-          - si ishte ajo ?

-          E gjate e bukur tha se ishte e ema ..

Tani xheni mori fund me te vertet .

Cfare do te ndodh ?

Cfare do te ndodh kur mikeli ta marr vesh

A do te largohet nga puna xheni ?

Pjesa tjeter kur te mundem , nuk ju premtoj asgje ,  jam e lodhur dhe nuk mundem , kushdo qe ka nevoj per sqarime me shkruani . Pres dhe sugjerime .

Kete pjese dua tja dedikoj emilistes sime te preferuar Steles . Shume faleminderit per cdo gje per cdo fjal dhe kohe qe me ke kushtuar nuk ka lidhje me historine . Te puth fort dhe faleminderit qe egziston .
Stelaa1111

Dashuri ....apo ?Where stories live. Discover now