11

272 28 58
                                    

Vazhdimi ...
Elkeda sme del fotojaa e omerit e kam ber me trendafila 😭 e rob zoti doni muhabet kritik opinione i gjeni te his. E kurtjani__ . Le te bashkohemi dhe une me ju pas pushimeve per komente omer /emili . Nderkohe qw une jam me pushime ju jetoni dhe lexoni ju dua . Mezi gjeta pak net dhe e nxora. Puc naten .

   

😈😈😈
E xheni u kthye nga mikeli si ti kerkonte nje pergjigje kur ildo shtoi :

-pooo e mbajme se luaj edhe une me te apo jo babi ???

Heshtje vrastare . Mikeli uli koken nuk mundej ti dilte perball atyre . Beri te largohej kur xheni e therriti :

-zoteri doja mendimin tuaj ?
-ne jeten tende une sjam nje gram keshtu qe as ai djal nuk perben penges .

Xhoni u lumtura dhe nisi te lozte me ildon . Kristi perqafoi xhenin e ndersa ildo u largua . Nga ajo panoram vet vetja iu duk e tepert . Nga lart deshiroi ti sodiste ai e kuptonte se ishte penges ne jeten e disa personave ashtu sic ishte dhe ne jeten e xhenit ama priste disa dit qe te afrohej ditelindja e ildos dhe ajo te largohej .

Kristi u pershendet me xhenin femijet po ashtu dhe ndersa xheni dhe ildo iu bashkuan mikelit .

-babii u knaqa shumee .
-me behet qefi bir me behet qefi per ty . Eja ku do vem
-ne kinema apo jo xhen ?
-per mua ....
-do ikim eja babi im .

Me djalin ne mes iken dhe shkuan nje pamje aq e adhurueshme . Moren kokoshkat dhe u pozicionuan ne karriget perkatese . Po shihnin kukullat e preferuara te ildos . E ndersa xheni e ndiqte me perpikmeri cdo gje dhe qeshte mikeli perhumbej ne buzeqeshjen e tyre .

Pasi mbaruan iu drejtuan akulloreve ku u lepin u ben "zhul " . Teksa ecnin te lumtur ildo shtoi  :

-xheni a do e duash ate me shume se mua ?
-me fal ?
-xhonin ate te shokut tend moj
-aha ci ke keto mwndime bukurosh ti e di se une te dua shume ty dhe
-dhe babin prandaj sna le apo jo . ?

Nje pyetje sikletuese e xheni uli koken e biseden e vazhdoi mikeli .

-mjaft tani se sheh qe eshte lodhur dhe ti e di ajo te do me shume se cdo gje . Neser eshte e djel kemi pun ecim ?
-ohh dhe ti ba .

Mberriten te 3 dhe u futen ne dhome .xheni e lau mire e mire ildon dhe e vendosi ne krevat kur atij i shkrepi ideja me e bukur .

-baa eja do fle me ju sot
-ahhah une tani bukurosh do iki se jam lodhur dhe
-prandaj te thash se je lodh mos ik te shpia fli ketu e kam dopjo na nxe edhe ne na nxinte kur ishte dhe ..
-mjaft ildo mos e detyro .
-por babi ...
-mendoj se duhet te iki
-te lutem mos  ik fli me ne ...

E gjendur mes te dyve pranoi te flinte kur ne mengjes nje surpriz i priste ...

Hapi syte xheni u vesh pergatiti mengjesin dhe ne ate moment ra dera . Cudi kaq heret ??

Hapi deren kur ne syte e saj doli nje grua super me nje fytyre engjellore .

-mirmengjes ..
-tii ketu cfare dreqin ben ?
-me falni !?
-cte te fal mos me dil me perpara ku jan ata ???
-nqs thua per
-djali dhe im shoq ku jane???

Cfare mendoni se so ndodh ??

Jepni mendimet tuaja ju dua shume dhe ju mirepres cdo kritik tuajen . 😍😍😘😍pjesa u dedikohet te gjithe lexuesve te mi .

Dashuri ....apo ?Where stories live. Discover now