....

154 13 2
                                    

HERGÜN YENİ BİR BÖLÜM YAZMAYA ÇALISACAĞIM İNSALLAH BUNUDA BEĞENİRSİZ LÜTFEN VOTELEMEYİ UNUTMAYIN :) Multimedia da Doruk var

Bu bölüm @Fernerkids'e ithafen :)

Suyun etkisiyle sanki tutulmuş gibiydi.Dudaklarının rengi gitmişti.Saçlarından da hala sular damlıyordu.Begüme Doruku alıp erkekler tuvaletine götürmesini söyledim ve hızla yanlarından uzaklaşarak rehberlik odasına gittim.İçeri girdiğimde kimse yoktu.Hemen yedek okul kıyafetlerin olduğu bölüme gittim.Doruka uygun olabilecek bir pantolon,bir t-shirt ve birde hırka alarak odadan çıktım.

Tekrar hızlı adımlarla erkekler tuvaletine geldim.Kapıdan içeri girerken tereddüt etsemde okulun dağıldığını aklıma getirerek içeri girdim.Begüm ve Doruk yerde oturuyorlardı Begüm dahada üşümemesi için Dorukun üstüne montunu kapatmıştı.

Elimdekileri Doruka uzatarak giymesini söyledim Begümle beraber bizde tuvaletten çıktık.Beş dakika sonra giyinip yanımıza geldi.Suratının rengi eskisine göre daha iyiydi,dudakları eski rengi almıştı ve titremesi de yoktu.

Biraz daha yaklaşıp sordum''Biraz daha iyimisin?'' yüzüne yakişan o mükemmel gülümsemesiyle cevap verdi.''Evet çok daha yiydim.Ve tekrar bunu sana borçluyum teşekkü...''derken lafını kestim ''Teşekkür etmene gerek yok.Sadece arkadaşlık görevim''diyerek hafif tebessüm ettim .Oda bana ay gibi parlayan dişlerini göstererek gülümsedi.

Hep beraber okuldan çıkıp evlerimize yol aldık.TABİKİ BEN ŞÖFÖRLE!!!.Eve gelir gelmez hemen yukarı çıkıp odama girdim.Zaten evde hizmetcilerden başka kimse yoktu.Duş almak için banyoya girip çilekli nemlendiricimide sürdüm.KÜÇÜKLÜKTEN GELEN BİRSEY HERSEYİM ÇİLEKLİ İHİHİHİ:)).Duştan çıkıp üzerimi giydim.Elime telefonumu alıp gelen mesajlara bakmaya başladım.

Aralarında tanımadık bir numara vardı. Gelen mesaj''Dorukun geldiğinde ona nasıl baktığını gördüm şeytan onu bu tür melek rolleriyle tavlayabileceğini mi sanıyorsun.Doruka yanaşmadan  önce aynaya bak tatlım''

Buda kimdi şimdi?Mesajı tekrar tekrar okudum ve sonunda kimden geldiğini buldum. Kesinlikle Lavindi. Lavinden başkası tatlım demezdi zaten Dorukunda içine düşecek gibi bakiyordu.Bunu anlamanın tek bir yolu vardı.Ama bunun için yarını beklemeliydim

-***-

Sabah ki her yaptığım gibi uyanır uyanmaz elimi yüzümü yıkayıp üstümü giydim.Saçlarıma doğal dalgalar yaparak  ince eyelinerımı da sürüp çilekli parlatıcımıda ihmal etmedim.Çok azda allık sürüp odamdan çıktım.Merdivenden inerken annem ve sevgili Adnan Beyin orada olmaması için bildiğim bütün duaları okudum.Ve zafer! Assağıda yoklardı.Vakit kaybetmeden kendimi evden dışarı attım.

Arabaya oturup pencereden dışarı izlemeye başladım.Bugün Doruk okula gelmeyecekti.Ares ve iki dingil arkadaşının dün onu ıslatması yüzünden grip olmuştu.Dün neredeyse 2 saat telefonda bu olanlarla ilgili konusmuştuk.Ona Aresin pisliklerinden bahsetmiştim.Birazda uyararak.Okula gelince hızla inip okul kapısından girdim.Ares ve Lavin'in arabası yan yanaydı.Demek ki Lavin gelmişti.Hızla Lavini bulup yanına gittim.Her zaman olduğu gibi Aresin yanındaydı.

Uzatmadan lafa girdim.Kendimden emin ve birazda yüksek sayılabilecek bir sesle konuştum.''Bu tehtidlerle şu etrafındaki herkesi korkuta bilirsin ama bana sökmez.Tehtidlerini kendine sakla.Ve sakın bidaha bana mesaj atma''diyerek bir kaç saniye yüzüne bakıp arkama dönüp gittim.Giderken Aresinde yüzüne bakmıştım.Dediklerime sesini çıkarmayıp gözlerini büyütmekle yetinmişti.Lavinde dediklerime karşı çıkmadığına göre tahminim doğruydu.Begumde çok geçmeden gelmişti ve içeri girmiştik

-****-

Gün boyu Lavinle bi çok kez karşılaşmamıza rağmen hiç bisey demeyip sessiz kalmayı tercih etmişti.Benimde işime gelir.Onunla uğraşmaya hic niyetim yok.Son dersten de çıkıp Begümle vedalaştıktan sonra eve gitmek için arabaya bindim.Eve gelip bi kaç şey atıştırdıktan sonra gelen mesajla resmen kalbimi ağzımda hissettim.

Gelen mesaj Doruktandı.1 saat sonra okulun önünde buluşup bişeyler yapmayı teklif ediyordu.İYİDE BEN NİYE ŞİMDİ BU KADAR HEYCANLANMIŞTIM?Her zaman ki halim işte diyerek hemen Cevap yazdım Bi saat sonra ordayım...

Hemen odama çıkıp altıma siyah dizlerinin 4-5 santim üstünde biten bir etek ve bir gömlek giydim.Hafif bir makyaj yaparak çilekli parfümümü de sıktım.Hemen evden çıkıp arabaya bindim.AHH EVET YİNE ŞÖFÖRLE GİTMEK ZORUNDAYIM!! Okuldan erken çıktığımız için bu tür buluşmalara zamanım kalıyordu.

Okulun önune geldiğimde Doruk duvara yaslanmış son derece cool bir şekilde bekliyordu.Üstüne siyah düz -karın kaslarını belli eden-bir t-shirt giymiş altınada çok yapışmayan siyah pantolonu ve siyah vans'larıyla oldukça uyumluydu.TAM ANLAMIYLA TAŞ

Beni görünce tekrar o muhteşem gülüşünü gözüme sokarak gülümsedi.Yanina yaklaştığımda dediği şeyle donup kaldım.Sanki buz kalıbına dönüşmüstüm.Yanaklarım alev alıyordu ama ben üşüyordum.Bu çok garip değil mi?

''Çok güzel görünüyorsun.Bu kadar güzel olduğunu fark edememiştim :)'' Ahh yine o müthiş gülüşü.kekelemeye özen göstererek''Teşekk...''diyecekken bu sefer beni o durdu ve''Tesekküre gerek yok ben sadece gördüklerimi söylüyorum bağyan''dedi ve ikimiz birden kıkırdadık.

Bir cafeye gitmeye karar verip yürumeye başladık.Dünden beri telefonda konuşup hic durmadan mesajlaşmıştık ama yanımda olunca sanki gereğinden fazla heyecanlanmış .Ne yapacağımı bilmeyerek şaşkın şaşkın hareket ediyordum.Kalbim şimdi yerinden çıkıp kaldırıma düşecek gibiydi.

Hiç beklemediğim bir anda sorduğu soruyla daha da kızardığımı hissettim

''Hep böyle şaşkın mısındır yoksa bana özel olduğunu düşünüp sevinmelimiyim :)'' Biraz ani olmasından afallamıştım ama kendimi hemen toparlayarak cevap verdim''Bazen,genellikle, sıksık,çoğuzaman.Ahhh tamam çoğu zaman böyle'' Dediklerime gülerek önune döndü ve yürümeye basladik. Ve sanki ben bu yolun bitmesini hic istemiyordum

Şans MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin