BEGÜM SEN NE DİYON YİAA??

131 12 4
                                    

Biliyorum biraz gecikti ama sinavlardan vaktim olmadi fazla.Okuyucu sayımızin artmasi beni çok sevindiriyo.Hepinize kocaman kalp:dd

ARES!!! Karşımda bana son derece sinirle bakıyordu.Daha bişey dememe izin vermeden beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı.Okuldaki herkes çıkmıştı.Ares beni okulun bahçesinde sürükleyerek boş bir sınıfa götürdü.Burda ne yapacaktık??Tam ağzımı açmış bişeyler söyleyecekken Ares benden önce davrandı.Sınıfın da boş olmasıyla Aresin sesi tüm sınıfı doldurdu.

-Sana Doruktan uzak durmanı söylemiştim.Sen...sen beni ısarla dinlemiyosun ve o piçi yanında olmaya devam ediyosun!!!

''Sanane bundan?Benim kiminle konuşacağıma sen karar veremezsin'' dememle Aresin -Veririm!!! diye bağırması bir oldu.İrikilerek birkaç adım geri gittim ama Ares beni kolumdan yakalayıp tekrar yaklaştırdı.Vermem gereken bir cevap olduğunu hatırlayıp bende bağırarak''Öyle mii? Sen kim oluyorsun peki?' Dedim.Ares benim yüksek sesime karşılık çok daha kısık bir sesle''Çünkü sana zarar vermek istemiyorum'' Bu çocuk ne kadar da dengesiz böyle.

-Senden korkmuyorum Aras SOYLUU! Bana ne yapacağımı sen söyleyemezsin.Ben senin sözünden çıkmayan o uslu kızlardan biri olmıycam!!! dedim ve cevabını bile beklemeden  hemen hızlı adımlarla sınıftan çıktım.

Hala kapının önünde bekleyen  arabaya binip eve geldim.Yarın haftasonu olduğu aklıma geldiğinde gevşediğimi hissettim.Bu çocuk-Ares-bütün sinirlerimi çıkarıyordu.Dediği şeyler kafamı bulandırıyordu.

''Çünkü sana zarar vermek istemiyorum''....

Bu ne demekti şimdi? Yani Doruk için çok güzel planlarım var ve sende onun yanında olduğun sürece zarar göreceksin falan mı demek istiyordu.Yoo hayır onun Doruka zarar vermesine göz yumamam.Çunkü Ares artık sadece Dorukla değil aynı zamanda benimle de uğraşıyordu.Ares ne söylerse söylesin tabikide Dorukun yaninda olmaya devam edeceğim.Karnımın kulak tırmalayıcı sesini duyup bişeyler yemem gerektiğini hatırladım.Mutfağa giderek bir kaç şey atıştırdım.

Tekrar odama gelip bugün Aresle olanları en ince ayrıntısına kadar Begume anlattım.Begüm bana ne söylese beğenirsiniz????Ares beni Doruktan kıskanıyormuş?!!! Bak bak cümleye bak!!! Biz daha Aresle 3-4 gün önce bütün okulun önünde kavga ettik bide bu yetmezmiş gibi daha bugün sınıfta da tartıştık ve Begüm şimdi gelip bana Aresin beni kıskandığını söylüyor.Deli şaçması!!!

Ben bunları düsünmeye dalmışken gelen mesajla düşüncelerimden uzaklaştım gelen mesaajj...Doo...ruktan'dı.Doruk her mesaj attığında sürekli aynı seyi yaşıyorum.''Yarın için hazır mısın bakalım :)'' Ahhh evet yarın Doruk bana kaykay surmeyi öğreteckti.Nasıl da unutmuşum.Ama bunun sorumlusu beynimi boş yere meşgul eden Begumün söylediği deli sacması şeyler.Telefonumu elime alarak cevap yazmaya başladım.''Şimdiden heyecanlanmaya başlasdim.Güzel bir gün olacak:)'' GÖNDER..

Dorukun attığı mesajdan sonra ortalama 3-4 Saat daha mesajlastık.Göz kapaklarımin daha fazla dayanamayacağını anladığımda kendimin uykunun huzurlu kollarına bıraktım.Yarin oldukca yorucu bir gün olacak en azindan benim için....

Şans MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin