Buda neyin nesiydi?

147 10 5
                                    

ARKADASLAR UMARIM BU BÖLÜMÜDE BEĞENİRSİNİZ,LÜTFEN DESTEĞİNİZİ VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN HEPİNİZ ÖPÜLDÜNUZ

Sabahın parlayan ışıkları gözümü rahatsız ederken uyandım.Bugün alarmdan önce uyanmıştım.Normalde bir dev gibi uyuyan ben bugün erkenden kalkmıştım.Alarmı iptal edip hemen duşa girdim.Duştan çıktıktan sonra  saçımı düzleştirip yukardan sıkıca bağladım.İnce bir eyeliner,kırmızı bir ruj ve üzerine çilekli parlatıcımı da sürüp hafif bir allık sürdüm.Okul kıyafetlerimide giyip çilekli parfümümü de sıktım.İste simdi hazırdım.Aynada son bir kez kendime baktıktan sonra uzun zamandır oturmadığım kahvaltı masasına oturdum.

Annemde kahvaltı masasında beni görmeye şaşırmış olacak ki büyük bir şaşkınlık ve mutluluk yüzünden okunuyordu.Kahvaltımı neredeyse bitirmişken gelen mesajla kalbimi yeniden ağzımda hissetim.Gelen mesaj Doruktandı''Kapının önünde bekliyorum'' Hızla masadan kalkarak evden çıktım.Doruk duvara yaslanmış son derece karizma bir şekilde beni bekliyordu.Yanına yaklaşıp''Selam''dedim otuz iki diş birden sırıtıp oda Selam dedi.Beraber okula doğru yürürken ikimizde sessezdik.Sessizliği bozan taraf ben oldum .''Sende tam bir kaykaycı tipi var biliyor musun''Bana tatlı tatlı gülüp''Zaten öyle  '' dediğine tahmin doğru çıkmasıyla ufak çaplı bir şaşkınlık geçirdim.Hemen geri toplanarak''Ciddi misin,bende küçükken bunu çok istemiştim ama bir türlü öğrenememiştim.Her defasında bi yerlerimi sakatlayıp dönmüştüm''dediğimde yüzünde yine o tatlı gülüşü oluşmuştu.

''Istersen sana öğretebilirim''diyince sevincle Eveet diye birden cığlık attım.Sonradan ne kadar bağardığım aklıma gelince yanaklarımın kızardığını hissettm.

''Bu kadar hevesliysen hemen bu hafta sonu gidebiliriz '' demesiyle affalladım.Yanaklarımda ki sıcaklık iyice artmaya başlamıştı.Hafta sonu been Doruk ile barabeeer.... Okula zaten yaklaşmıştık.Hafta sonuyla ilgili bir kaç plan yapıp okula girdik.Önce kahvaltı yapacak daha sonrada bana kaykay  sürmeyi öğretecekti.

Beraber sınıfa girdiğimizde bütün sınıf bize bakmaya başlamıştı.Özelliklede kızlar üzerime atlayacak gibiydiler.DORUK BU KADAR DA İLGİ ÇEKİCİ OLMAK ZORUNDA MIYDI!!! Begüm ise bize parlayan gözlerle bakıyordu.Yine biseyler ima etmeye çalışmıstı ama ben herzaman olduğu gibi bu imadan yine bisey anlamamıştım.Ben begümün yanına otururken Dorukta arka sıramıza geçti.Birden Aresin o ateş saçan gözlerini gördüm.Sinirlenmesi gereken bişey yapmamıştım.Aslında bana neden sinirli olduğunu da çözememiştim ama her neyse.Daha fazla dayanamayarak yavaşca Aresin yanına yaklaştım.

''Bir problem mi var?''En sevecen sesimle sormuştum ama bana sadece gıcık ve bir o kadar da çapkın bi sekilde gülmüştü.Cevap vermeyeceğini düşünüp arkamı dönmüş gidecekken arkadan Aresin sesi duyuldu''O piçin yanında olup neden koruduğunu hala anlayamıyorum.Seni uyarmıştım ve son uyarımı da şimdi yapiyorum.Onun yanında olmaya devam ettiğin sürece seninde canın yanacak küçük hanım''Bu çocuk tam bir gıcık.Sert  bi sekilde ona dönüp ''Buna sen karar veremezsin'' dedim.Biraz yüksek sesle bağırmış olmalıyım ki bütün sınıfın gözü bizim üzerimizdeydi.Ares bana bir adım daha gelerek''Ne dedin sen''Diye böğürdü.Evet tam anlamıyla böğürdü.Bende bir adım daha ona yaklasarak''Dediklerimi duymaman için sağır olmak gerekir,sanırım sende bu kategoriye giriyorsun?'' dedim.VAYY BE BEN BİLE KENDİMDEN BU KADAR  BEKLEMİYORDUM.

Ares bu sefer aramızda nerdeyse hiç mesafe kalmayacak şekilde yaklaşıp kimsenin duyamayacağı bir sesle'Sakın,sakın bir kere daha bana bu şekilde bağırma.Yoksa bu tatlı kızın canı yanmak zorunda kalacak''dedi Şaşırmıştım.Ares Soyludan beklenecek hareketler değildi bunlar.Gözlerimi büyuterek bakmakla yetindim Arese .Onun yüzündede sadece ufak bir gülümseme tarzı bisey vardı.ADI HER NEYSE İŞTE!!

Hocanın gelmesiyle yerime geçtim.Tüm ders boyunca Aresin dediklerini düşündüm.Ama hiçbir sonuca varamadım.Begüm ve Dorukla kantine inene kadar tek kelime konuşmadık.Kantine inip masalardan birine oturduk.Hala kimse konuşmuyordu.Dorukun yüzünde anlayamadığım bir ifade vardı.Somurtuyordu.Daha fazla dayanamamış olacak ki sessizliği bozdu'O it sana ne dedi '' Sadece omuz silkip ''Hic'' demekle yetindim.Bunu dediğime söylediğim ilk saniyede pişman oldum çünkü Begum ve Doruk öyle bir bakıyordu ki yerin dibine girmek istedim.Dayanamayarak söze başladım''Senden uzak durmamı yoksa canımı yakacağına dair önemsiz birkaç şey söyledi.Önemsiz şeyler yani''Gerçekleri söylememe rağmen Dorukun suratında hala nedenini anlayamadiğım bir donuk ve somurtkanlık vardı.Zilin çalmasıyla hepimiz masadan kalktık.

Dorukla aramızdaki bu mesafe beni cidden rahatsız ediyordu.Daha geleli bir kaç gün olmustu ama yinede hemen alışmıştım ona.Bu aramızdaki soğukluğa bi son vermek icin hemen gidip koluna girdim.Doruksa sadece bana omzunun üstünden bakmakla yetindi.Bense bu arada böyle bi aptallıği nasıl düşünmeden yapabildiğimi düşünmeye başladım. Yanaklarımın alev aldığını hisettemeye başladım aynı zamanda.Bir şey demeyeceğini anlayıp kolunu hafifçe salladım.Tekrar bana doğru döndüğünde ona en masum ve tatlı bakışlarımı gönderdim oda bunu anlamış olacak ki ''Ne kadar şebeklik yaparsan yap işe yaramayacak '' dedi Bende inadına karnını biraz sıkıp birazda gıdıklar gibi cimcikledim.Yüzündeki gülümsemeyi saklamaya çalışarak''Cık cık olmuyoor,ise yaramıycak'' dedi

O böyle diyince bu sefer de ben trip atar gibi kolundan çıktım ve biraz hızlanarak ondan birkaç adım öne geçtim.VEE EVEEET!!BAŞARI:):):)Bu seferde Doruk elini bileğimin üzerine koyup koluma girdi,ona o son derece yakışan masum otuz iki diş gülümsemesiyle yüzume baktı.Daha da kızardıgımı hissetim.Sonra beni kendine biraz daha yaklaştırarak''Tam bir cadısın''dedi ikimizde kıkırdayarak sınıftan gireriken dikkatimi karşımızda duvara yaslanmıs olan Ares,Cenk ve Tunç çekti. Aresle birkaç saniye göz göze geldikten sonra gözlerini Dorukun bileğimin üzerinde duran ellerine dikti.Ve yine o bakışi.BU ÇOCUK GÖZLERİYLE ATEŞ ETMEYİ NASIL BAŞARIYOR.ADI KESİNLİKLE ATEŞ OLSA ÇOK DAHA UYUMLU OLURMUŞ.Düşüncelerimi bir kenara bırakıp yerime oturdum.Bu arada Dorukla hala konuşuyorduk ve beni sürekli bir şekilde güldürmeyi  başarıyordu

~~

Dersin bitmesiyle okuldan çıktık.Tam arabaya binecekken arkadan kolumun tutulmasıyla aniden arkamı döndüm.Karşımda gördüğüm kişi karşısında ona gözlerimi büyüterek baktım.Buda ne oluyordu şimdi.Bu çocuk tam bir APTAL!

Şans MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin