Meral Teyzeee

108 12 3
                                    

Biraz gec olduğunun farkindayim ama sinavlarim yeni bitti o yüzden yazmak icin ancak vaktim oldu.Yazmamamı etkileyen bir diger seyde duşen sayimız gercekten dusmesi beni cok üzdü Herneyse umarim bu bolümüde begenirsiniz , lutfen vote yapmayi ihmal etmeyin :)

Alarmm...Haftasonu olmasına rağmen o iğrenc alarmla uyanmıştım.Dorukun yanina geç kalmamak için tabikide yoksa bu eziyeti kendime kesinlikle yapmam.Yataktan doğrulup hemen banyoya girdim.Sıcak bi duş alıp dolabin karşısına geçtim.AHH OLAMAZ KAFAM O KADAR KARIŞIKTI Kİ ÖNCEDEN NE GİYECEĞİMİ SEÇMEMİŞTİM.

Şimdi de bunun cezasını çekiyordum işte.Dolabımı alt üst ettim ve sonunda uygun bişeyler buldum.Altıma açık mavi jean üstüne göbeği acıkta bırakan salaş bir t-shirt ve onun  üstünede jeanimle aynı bir kot ceket geçirdim.Son olarak da t-shirtümün rengiyle uyumlu olan gri vans'larımı geçirdim.Saçlarımı düzleştirip makyajımıda tamamladım.

Buluşmamıza yarım saat kalmıştı ama Doruktan hala ses seda yoktu.Ne aramış nede mesaj atmıstı.En sonunda dayanamayarak mesaj atmaya karar verdim.Tam mesaj atacakken aramanın daha etkili olacağını düşünerek aradım.Telefonun bi çok kez çalmasına reğmen hala acmamıştı.Tam umudumu kesip kapatacakken bi kadın sesi duyuldu.Gelen sesin Doruka ait olmaması kanımı dondurmaya yetti.Daha sonra duyduğum sesle kendime geldim

Alo

Şeyy... Ben doruku aramıştım ama...

Merhaba kızım ben Dorukun annesi Meral

Merhaba efednim,bugün Dorukla beraber kaykay kayacaktık da geç kaldı bende merak ettiğim icin aramıştım

Doruk hala uyuyor tatlım bütün uyandırma çabalarıma rağmen uyanmadı.Belkide buraya gelip bir de şansını sen denemelisin

Ben...ben mii??Yani seyy bilmem ki olur mu

Birazdan adresi mesaj atarım canım geldiğinde görüsürüz

Görüsürüz efendim....Diyerek telefonu kapattim.Meral teyze -yani Dorukun annesi olduğunu oğrendiğim kadın- bana çok sıcak kanlı davranmıştı.Ve üstüne üstelik beni evlerine davet etmisti.Aynaya baktığımda domates  gibi oldugumu fark ettim.Mesaj sesi duyulduğumda Meral teyzeden geldiğini tahmin ettigim mesajı actiim.Tahminim doğruydu.Kendime son bir kez aynada bakıp evden çıktım.

Şöferle gitmek yerine taksiyi tercih edip taksiyi aradım.Neredeyse on dakikadır beklememe ragmen hala gelmemisti ve  eğer biraz daha gecikirse burda donup ölme ihtimalim yüksekti. Beş dakika sonra nihayet taksi gelebilmisti.Taksiye söylene söylene arabaya binerek adresi verdim.

Doruk ile evlerimiz arasında fazla bi mesafe yoktu.Taksiye parasini verip assağı indim.Evleri tıpkı şu hikayelerde,romanlarda okuduğumuz minik bahcelki evlerdi.Son bir kez derin bir nefes alarak bahçe kapısından girdim.Bahçede neredeyse her renk çicek  vardı.Kapiya yaklaşarak zile bastım.Bütün vicudumun  alev aldıgını hissediyordum.Kapıyı oldukca genc görünen saçları beline kadar hafif dalgalı zayıf sarışın bir kadın açtı.

Merhaba ben kumsal,telefonla konuşmuştuk

Evet canim bende seni bekliyordum,iceri geç

Iceri girdigimde evin dışı gibi içide şirindi.Koltuğa dogru kücük adimlar atarak yürüdüm.Tekli bulduğum bir koltuğa oturdum.Meral teyzede tam karşıma.Ufak bir sohbet ettikten sonra bana Dorukun odasinın yerini söylerek gitmisti.İse gittiğini anlamak zor değildi.

Ne yapacağımı bilmeden Dorukun odasına doğru yürümeye başladım.Kapıyı yavaşca açtım.Doruk yatağında uyuyordu.Yüzü o kadar masum ve kusursuzdu ki.Birbirine karışan sacları onu daha da çekici yapıyordu.Bunları düşünürken vücudumu bi ateşin sardığını hissettim.Nedeninn bilmediğim bir ateş ve... nedenini bilmediğim bir duygu.Daha önce hic yaşamadığım ve adını bile  bilmediğim bir duygu...

Şans MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin