Yazım yanlışları varsa lütfen affetin.Aslında yarın sınavım var ama ben yinede yb yazmak istedi. Kurguda bir sorun varsa lütfen bildirin .Şans meleğim ailesi olarak şuan sayımız az olsa da ileriki zamanlarda umarım artacağız.Hepiniz seviliyosunuz ballar<33
Multimedia da Doruk var :))
Arkama dönüp sınıfa ilerliyordum ki omzunda bir el hissetmemle olduğum yerde durdum.Arkama döndüğümdeyse karşımda duran az önce kavgadan kurtardığım yeni çocuktu.Elini uzatarak adını fısıldadı''Doruk''bende elimi uzatarak ''Kumsal'' Kısa bi sessizlik ten sonra sessizliği bozan ben oldum''Benim gitmem gerek,dersim başlayacak'' dedim ve tekrar arkamı dönüp gidiyordum ki aynı el beni ikinci kez durdurdu.
Arkama döndüm yine ne oldu bakışı attım.Bu bakışın nasıl olduğunu sormayın bende bilmiyorum ihihihi :) Oda bu bakışımı anlamış olacak ki hemen söze girdi''Ben sınıfımı arıyordum da bana bi kez daha yardım eder misin ?'' dedi ve o yüzüne muhteşem yakışan gülüşünü yüzüne oturttu.EVET EVEEET İLK KEZ GÜLDÜ VE BANAA !! bende hafif tebessüm ederek kafa sakladım
Sınıfını bulmak zor olmamıştı çünkü aynı sınıftaydık.Buna sevinmeliyim üzülmeli miyim karar veremedim Çünkü bizimle aynı sınıfta Tunç Cenk ve en önemlisi ARES vardı.Sınıfa girdik ben hemen Begümün yanına oturdum.Doruk da arkamıza.Sınıfa girerken Arese bakmamıştım ama onun gözlerini bize dikip baktığına kalıbımı bile basarım.Doruk da bunu yeni fark etmiş olacak ki arkadan kulağıma eğilerek ''Oda mı burada?'' dedi Bende sessizce fısıldayarak ''Ares.Adı ares''
Hocanın sınıfa gelmesiyle herkes sustu.Her zaman olduğu gibi tüm ders boyunca kafamı sıraya gömdüm . Zilin çalmasıyla doğruldum.Begümle kantine gideceğimiz sırada aramıza yeni biri daha katıl mıştı.Doruuuk! HEEY BUNLAR BEGUMLE NE ARA TANISMISTİ? Aklıma derste uyuduğum, gelince ben uyurken tanıştıklarını anlamam zor olmadı. Koridorda yürürken kızların Doruk'u nasıl süzdüğünden bahsetmiyorum bile sonunda kantine gelip masaya oturduktan sonra yine ayrılmayan grup kantinden içeri doğru girdi.
Lavin isen kıvırta kıvırta!BU KIZ TAM ANLAMIYLA BİR SÜRTÜK!! Sessizliği bozan Begüm oldu.Konumuz sabahki yaşananlardı.Doruk kısaca olayı anlatınca Doruğu o kavgadan koruduğum için kendimi tebrik ettim.Çünkü Doruk bina kapısından içeri girerken Aresin aniden durmasıyla Doruk ona yanlışlıkla çarpmıştı.Ama ben bunu Aresin bilerek yaptığına eminim! Doruğun yinede ondan özür dilemesini tınlamadan Ares Dorukun üzerine gitmişti.Ve olaylar böyle gelişmişti
Tekrar sınıfa doğru giderken yanımıza kıvırta kıvırta Lavin geldi.Bu sefer kuyruğu gibi yanında dolaşan ışıl ve Çağla yoktu.Ve tabiki Areslerde yoktu. Dediğim gibi Lavin Aresin peşinden ayrilmıyordu zaten.Doruka yaklaşıp bi kaç şey söyledi ve gözleriyle Doruku yiyerek gitti.Neyse ki bu sürtükle aynı sınifta değildim.
-***-
Son dersten de çıktıktan sonra eşyalarımı hızla çantama doldurmaya başladım.Bu sırada aklımda Aresin sabahtan sonra Doruka hic bisey dememesi beni şaşırtmıştı.Çunku benim bildiğim Ares bu olanların karşısında mutlaka bir kötülük yapardı.Begüm ve Dorukun da hazırlanmasıyla az okul binasından çiktık.Binadan çıkar çıkmaz karşımda Aresi görmemle olduğum yerde kaldım.
Ateş Tunç ve Cenk karşımızda ellerinde okuldaki acil bir yangına karşı olan su hortumlarıyla öylece duruyordu. Daha ne olduğunu anlamadan Aresin ıslığıyla Doruku baştan aşşağı ıslatmaya başladılar.Bu sefer bunu ben bile engelleyememistim.Begüm beni kolundan kenara çekmeseydi bende sırılsıklam olurdum.
Doruku baştan aşsağı ıslattıktan sonra bu seferde üstünden kıyafetlerini çıkarıp aldılar.Doruk şuan sadece boxer ve atletiyle öylece yerde okul bahçesindeydi.Tabi etrafını saran ve yükselen kahkahaların tam ortasında.Tunç ve Cenk Dorukn kıyafetlerini alıp herkesin gözü önünde parçaladiktan sonra Ares yüksek sesiyle ve Doruka doğru salladıği parmağıyla bi kaç tehtit savurdu ve arkasına bakmadan gitti.
Doruk şuan yerde ve kısmen çıplak bi şekilde duruyordu.Etraftaki kalabalık da sanki bir sinema izleme keyfiyle öylece duruyordu.Evet artık harekete geçme zamanı gelmişti.Önce bu kalabalığı dağitmam gerektiğini düşünerek Sesimi olabildiğince yükselterek bağırdım.
''İzledikleriniz bittiyse artık dağıla bilirsiniz!!'' Bi kaç fısıltı yükselirken tekrar bağırdım ''Size dağılmanızı söyledim'' Bu sefer işe yaramış olacak ki dağılmaya başladılar.Ben ve Begümde hemen. Doruğun yanına eğildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Meleğim
Romance....Tut ellerimden ve hiç kimsenin olmadığı bir yere gidelim seninle.Kimselerde olmasın yanımızda. ....Kahvemiz hep iki kişilik olsun,beraber uyuyalım,bir kitabın ön kelimesinde yine sadece ikimiz buluşalım...... ~Ayrılmayalım işte .Ben , senden öt...