Μπαίνω στο προαύλιο του σχολείου και το βλέμμα μου πέφτει πάνω του.Με κοιταζει και εκείνος αλλα γυρίζει το βλέμμα του άλλου μόλις βλεπει τον Πανο να με πλησιάζει.
"Τι λεει; πως τα πας με το νεο διαμέρισμα;"ρωταει με ενδιαφέρον και καθόμαστε σε ενα παγκάκι οπου μπορει να με κοιτάζει εκείνος.
"Ο ε μια χαρα ολα εσυ τι γίνεται με το γατακι σου;"ρωταω και γελάει.
"Μια χαρα το πηγα στον κτηνίατρο δεν ειχε τιποτα τελικά τζαμπα ανησυχούσα"απανταει και γελάω.
"Μηπως ξερεις τι εχουμε πρώτη ωρα;"τον ρωτάω εγω.
"Οοο ναιπ δυστυχώς μαθηματικά"απανταει και χαμογελαω με την εκφραση που πήρε.
"Οκευ τι λες παμε μεσα;"τον ρωταω και γνεφει θετικά μπαίνουμε και στεκόμαστε στον διάδρομο εξω απο την τάξη μας.Το κουδούνι χτυπάει και η παρεα του εμφανίζεται στον διάδρομο μερικοί κάνουν στην ακρη και αλλη τρέχουν να προλάβουν να μπουν στην ταξη τους.Ενα παιδι πέφτει πανω του και συγκρούεται στο πάτωμα.Απόλυτη ησυχία απλώνετε και ολα τα βλεματα στρέφονται προς τα εκεί.Ο Αστον τον κοιταζει άγρια και χωρις να πολυ σκέφτομαι τι κανω κατευθύνομαι με γρήγορο βημα προς τα εκεί.
"Εισαι καλα; χτυπήσες;"ρωταω το παιδι καθώς το σηκωνω απο το πάτωμα και ο Αστον συνεχίζει να τον αγριοκοιταει.
"Τι νομίζεις οτι κανεις σπασικλακι;"τον ρωταει άγρια και το παιδι απλα τον κοιτάει"μιλα"λεει εντονότερα και το παιδί ξεροκαταπινει.
"Ελα παμε να φύγουμε"λεω στο παιδι και το τραβαω και ενας απο την παρεα του Αστον με πιανει απο τα χέρια.
"Κοπελιτσα καλύτερα μην χωνεσαι"λεει και με σφίγγει κανω μια έκφραση πονου και το βλέμμα του Αστον πέφτει πάνω μου.
"Άφησε την"λεει στον φιλο του.
"Την κραταω απλα γιατι παει να χωθει"λεει εκεινος και ο Αστον γυρίζει και τον κοιτάει.
"Σου ειπα να την αφησεις"λεει δυνατότερα και εκεινος υπακούει.Μενω για λιγο και τον κοιταζω.Έπειτα πιάνω απο το χερι το παιδι και το τραβαω μαζι μου εξω.
"Ελα πλησου λιγο και παμε να μπουμε στην ταξη"λεω και γνέφει.Πλένεται και προχωράμε προς την ταξη.Δεν λεμε κατι και μπαίνει μεσα.Κάθομαι στο θρανιο μου και η κυρια αφου μου ρίξει ενα βλεμμα συνεχίζει το μάθημα.
YOU ARE READING
κρυφός έρωτας.
Teen FictionΤο βλεμμα μου γυρίζει σε εκείνον και τον κοιτάω μπαίνοντας απο την εξώπορτα του σχολείου στο προαύλιο. Με κοιταζει και εκείνος αλλα γυρίζει το βλέμμα του αλλου οταν βλέπει πως ο Πανος με πλησιάζει. *** "Για ποσο ακομα θα το έχουμε κρυφό;"τον ρωτάω η...