Βαζει μπρος αφου με αγριοκοιταξε. Ξερω πως δεν του ειπα οτι θα πηγαίναμε εκει. Αλλα δεν θα με αφηνε αν του το έλεγα.Στρίβει σε μια ακομη στροφή και μπροστά μας απλώνεται το σπιτι του.Κατεβαίνω και η αλλη κοπελα με ακολουθεί.Δεν ξερω πως την λένε ή μπορει και να ήξερα αλλα το εχω ξεχάσει απο την προηγούμενη φορα. Αυτο ομως δεν ειναι το κύριο θεμα. Χτυπαω το κουδουνι και ενας αντρας με όπλο μας παίρνει μεσα.
"Το ηξερα οτι θα έρθετε για τις φιλες σας"λεει αυτος καθως ειναι γυρισμένος πλάτη και τα κοριτσια μας κοιτανε αφου στεκονται απέναντι μας.
"Γεια σου και εσενα"λεω εγω και τοτε γυρίζει αποτομα και μας κοιτάει.
"Βονι"λεει έκπληκτος ο κομσος γερος που τον φωνάζουν καρλος.
"Γεια σου Κάρλος."λεω και εγω χαμογελώντας ξερω οτι δεν ειναι οσο κακος φαίνεται. Ισως ομως να εχει μείνει μονος και αυτο να τον κανει να φέρεται άσχημα στους άλλους.Στρώνει τα μαυρα ρουχα του και με πλησιάζει.
"Αυτην την φορα με ξερεις με το ονομα μου"λεει και εκείνος ηρεμα και χαμογελώντας.Η μια απο της 5 κοπελες κλαίει. Κλαιει αλλα εχει το κλαμα της Βανας. Ετσι αυτο με κανει να γυρίσω και να την παρατηρήσω καλύτερα.Μα είναι η Βανα. Ομως γιατι τα μαλλια της ειναι μαυρο χρωμα;
"Βανα"λεω και τρεχω και παω να την αγκαλιάσω.
"Ακίνητη"μια φωνη με διακόπτει και γυρναω να κοιταξω τον αντρα που μου άνοιξε να με σημαδεύει με όπλο. Δεν πρεπει να με χτυπησει. Εχω ενα μωρο μεσα μου. Ενα μωρο που ειναι του Αστον.Δεν πρεπει να το μαθουν αυτό.
"Κατεβασε το οπλο"του λεει ο κορλος και εκεινος υπακούει εγω κοιταζω τον Καρλος και μου κανει νοημα να παω στην Βανα.Την αγκαλιάζω σφιχτά.
"Εισαι ενταξει;"την ρωταω.
"Φοβαμαι"λεει.
"Τι έκανες;"την ρωταω προσπαθώντας να καταλαβω.
"Θα σου πω εγω"λεει ο καρλος."Αυτη φλέρταρε εναν απο τους φύλακες μου εξω στην αυλη ώστε να μπουνε οι υπόλοιπες και να με κλεψουν"λεει και κοιταω την Βανα.
"Γιατι;"την ρωτάω.
"Με αναγκασαν"λεει και κλαίει.Γυρναω και κοιταω την κοπελα με την οποια ηρθα και την πλησιάζω απειλητικά.
YOU ARE READING
κρυφός έρωτας.
Teen FictionΤο βλεμμα μου γυρίζει σε εκείνον και τον κοιτάω μπαίνοντας απο την εξώπορτα του σχολείου στο προαύλιο. Με κοιταζει και εκείνος αλλα γυρίζει το βλέμμα του αλλου οταν βλέπει πως ο Πανος με πλησιάζει. *** "Για ποσο ακομα θα το έχουμε κρυφό;"τον ρωτάω η...