episodul 9

252 34 2
                                    

- Nu ai mai văzut modele în timpul liber?

Rânjește în timp ce își ia boxerii,iar eu mă întorc cu spatele, scârbită. O ușoară greață își face loc în stomacul meu.

- Ei haide, nu fi rușinoasă.

Vocea lui e  amuzată, dar nu îndrăznesc sa ma intorc.

- In niciun caz nu dorm cu tine în pat.

- Atunci sper ca o sa gasesti podeaua confortabila.

Fac ochii mari si inghit in sec.

- Ce gentelman.

- Mereu. Poți sa te intorci,sunt gata.

- Mai bine nu dorm de loc.

Ma schimonosesc, iar el imi arunca o privire urata.

- Sa te holbezi la mine cum dorm?! Inacceptabil. Sau... am putea face altceva.

Fața lui e destul de curajoasă, însă îmi dau ochii peste cap. Nu sunt dornică sa fac un compromis si sa dorm cu el. Nu doar din cauza ca stiu ca ceva este inneregula cu el,ca acea parte care nu gandeste normal ii controleaza lui acțiunile,ci si din cauza ca lenjeria de pat nu era tocmai curata. Am simtit si prima oara si acum,la lumina se si vede. Fumul de tigara a innegrit cuvertura si pernele si daca eu am avut acces aici,cine stie ce psihopati au mai stat in patul ala.

Si cand te candesti ca buzele lui le-au atins pe ale mele.

Ma priveste curios,iar eu il privesc pe el. Sta in picioare,langa pat si are mainile in solduri, ca si cum ar spune: " Eu zic sa nu te pui cu mine daca iti vrei binele." . Aproape ca imi dau ochii peste cap.

Sunt in cameră cu un psihopat. Vreau sa fug,dar am senzatia ca daca ma intorg si ma pregatesc sa deschid usa, el va sari la mine cu un cutin si oh,Doamne, nu vreau sa ma gandesc ce va face mai departe.

Isi lasa bratele sa-i cada pe langa corp si incepe sa faca pasi marunti, micsorand spatiul dintre noi. Incep sa tremur, dar nu imi e de ajutor. Expresia ii e serioasa,dar ochii îi raman la fel de întunecati.

E aproape de mine,atat de aproape ca ii pot simti rasuflarea cum imi mangaie pometii. Miroase a tigari, insa e ceva placut in asta.

Se apropiase deja prea mult de mine, asa ca am simtit nevoia sa maresc distanta dintre noi, facand un pas in spate. El m-a urmat. Am marait usor, nervoasa pana peste cap ca nu se lasa si chiar ma gandeam sa ies din incapere. Dar el se intoarce. Ce?

- Hai la culcare. Putem imparti patul. 

- Nu im...

- Ba da, il imparti. Nu vreau ca Jase sa comenteze ca te-am tinut treaza toata noaptea.

Ma aproprii de pat cu sfiala, iar Rome isi da ochii peste cap. Impatureste o patura si o pune pe mijlocul patului, astfel incat sa fie ceva care sa ne desparta. E oarecum dragut ca incearca sa imi faca pe plac.

Adorm greu, gandindu-ma cat de neplacut ar fi pentru mine sa depasesc acea bariera dintre noi. Si nu doar asta, m-as simti ca o ipocrita cu diploma.


PsychovilleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum