- Dacă nu ai fi surioara mea,aş spune că eşti sexy, mă privi zâmbind, iar eu mi-am dat uşor ochii peste cap.
Vremea era la fel de mohorâtă ca mine, bolta întunecată era luminată doar de micile diamante ale cerului. Jase închise uşa de la casă şi ascunse cheia sub preş, apoi mă prinse de şold şi mă trase mai aproape de el. Tremuram, nu știu sigur dacă era din cauză că aveam corpul lipit de al lui, sau din cauza că eram îmbrăcată extrem de sumar.
- Ştii... ai grijă. Să nu te faci de râs. A mârâit în urechea mea, trimițându-mi fiori reci şi inconfortabili în tot corpul.
Am încremenit, dar el se asigură că nu întârziem şi mă trase după el, pe scări. Îmi era dificil să merg pe tocuri atât de înalte, care ȋmi strângeau picioarele în ultimul hal. Vântul bătea puternic, împrăștiindu-mi părul prospăt tuns şi vopsit în zeci de direcţii. Era pustiu, vedeam rareori trecând maşini pe lângă noi. Eram pe cale să-l întreb pe fratele meu vitreg dacă mai avem mult, însă am auzit muzică puternică şi adolescenţi începeau să apară în calea noastră.
Un baiat în stare de ebrietate se împiedicase chiar lângă noi,dar se ridica imediat, întinzându-și mână dreaptă către Jase.
- Fratee, îl saluta pe Jase lunging cuvântul, iar el îmi dăduse drumul, ajutându-l astfel să se ridice. Mă prinse la loc imediat.
- Gabe, ai grijă, îl atenționă și mă trase mai departe.
Veranda casei era...interesantă. Dar am preferat să privesc drept în faţă, la uşa din lemn, aşteptând ca cineva să o deschidă, decât să mă uit la persoanele care îşi fac de cap, schimbând cantități însemnate de salivă şi alte fuide. Am înghiţit în sec când am văzut mânerul rotindu-se, iar apoi, cand uşa se deschise, am îngheţat, în adevăratul sens al cuvântului.
Un băiat înalt ocupa cadrul uşii. Avea o privire...ce dădea impresia că e un demon, iar eu i-am deranjat iadul. Ochii săi roşii scânteiau asupra noastră cu o curiozitate morbidă, iar zâmbetul său larg şi parcă meschin mă făcea să tremur.
- Jase! exclamă acesta dintr-o dată, dând mâna cu cel ce încă mă ţinea strâns. Cine e prințesa aceasta?întreba el mai apoi, privindu-mă cu un rânjet de nedescris.
- Rome, ea e Rossy, sora mea. Și e pregătită să se distreze.
M-am panicat.
- Bineînţeles, rânji acesta, făcându-ne loc să intrăm. Îi simţeam privirea pe fundul meu şi asta mă făcea să vreau sa plâng. L-am strâns de braţ pe Jase, iar acesta îmi zambi, cu un zâmbet aproape la fel de meschin ca cel al prietenului său.
- Iubire, acum distracţia începe, soptise el rânjind. Cuvintele și tonul lui îmi dădeau fiori.
Unde e psihopata sexy din oglindă atunci când ai nevoie de ea?
CITEȘTI
Psychoville
Misteri / ThrillerCe se întâmplă când mama ta se căsătorește şi te obligă să accepţi mutarea într-un oraş ce se găsea destinat psihopaţilor? Ce se întâmplă când fratele tău vitreg decide să-şi lase personalitatea întunecată şi să te integreze în grupul său de priete...