Ross
Vzbudil jsem se, třetí den a pořád nepovoluje. Dneska mám nachystanou párty, musím, ale odjet. Teď uvidím jestli jí na mě opravdu záleží. Celej den bude sama doma na stole ji nechám vzkaz, že mám zakázku v Paříži. Přitom pojedu pro The Vamps. Nám to s nimi domluvené, psal jsem jim. Neodmítly. Snad jí udělám radost. Budou tu jakoby zpívat. No uvídím jak se to vyvrbí.
Carly
Sešla jsem schody do kuchyně. Na stole ležel papírek. ,Mám koncert v Paříži musel jsem odjet, promiň, tak moc jsem to chtěl napravit" To se dalo čekat. Zase odjel a nechal mě tu. Končím neodpustím mu. Nikdy! Přepadl mě smutek. Vážně jsem jen holka, která mu slouží jen pro zábavu. Nebo jak? Přesunula jsem se do obýváku na Tv, dnes zůstanu tady.
Večer
Slyšela jsem bouchnout dveře. Kdo to je? Přišel mě někdo zabít! Vzala jsem si na sebe síto jako helmu a hodně oblečení kdyby vystřelil, i když to zrovna nepomůže. A pánvičku do ruky. Schovala jsem se v kuchyni, aby mě nenašel. Šel nahoru. Pro moje šperky! To snad ne! Je na čase být za hrdinu a zachránit náš dům! Potichu jsem vyběhla schody a otevřela dvěře. Dotyčný měl na sobě kapuci. Už už jsem se napřahovala, ale on se otočil. ,,Carly?" ,,Rossi, doprdele co tu děláš víš jakej jsem měla strach?" Objala jsem ho. Byla jsem ráda, že to byl on a ne nějakej sériovej vrah. ,,Proč si oblečená jako voják?" Začal se smát. ,,Myslela jsem , že mě jdeš zabít" řekla jsem uraženě. Dostal záchvat smíchu až se válek po zemi. Trvalo mu tak deset minut než se přestal smát. ,,To není vtipný" ,,Neeee" řekl ironicky ještě se smíchem v hlase. ,,Proč si zase odjel?" Usměv mu sklapl. ,,Jdou po mě policajti!" ,,Cože?" Teď jsem se začala smát já. ,,Carly já to myslím vážně!" Vytáhl z kapsy rubín. ,,Proč si to udělal?!" zvážněla jsem. ,,Chtěl jsem ti udělat radost, hele půjdou i po tobě, vyjou, že se výdáme!" ,,Cože?! Pane Bože Rossi! Ty si takovej Idiot!" ,,Musíme pryč!" ,,Policie stujte" zařval někdo z dola. Ten hlas mi byl povědomý, ale nebyl čas to teď zjišťovat. ,,Půjdem zadním vchodem!" Utekly jsem tedy.
O hodinu později
,,Můžeme se vrátit" řekl s klidem v hlase. ,,Víš, že půjdem sedět, jsem tak mladá a hezká na vězení" začal se smát a chytl mě za ruku. ,,Běž se převlíct" vešly jsme do našeho domu, kde se konala velká párty. Uplně ve předu zpívaly The Vamps. ,,Co to? Rossi?" ,,Byla to jen přetvářka" ,,Rossi jsem převlečená za vojáka, od bláta a to jen kvůli tomuhle, prostě si nemohl říct, že chceš uspořádat párty?" ,,Nebylo by to překvapení" usmál se. ,,Nesnáším překvapení ještě víc!" ,,Běž se převlíct a uživej si to, zítra tě s nimi seznámím" ,,Rossi, v noci až budeš spát zabiju tě!" ,,To se ti nepovede" mrkl. Musela jsem se usmát a vyběhla jsem po schodech. ,,A co ten rubín" ,,Sklo" mrdl s tím o zem. A on se rozbil. Zakroutila jsem hlavou a šla se převlíct.
ČTEŠ
Dobrej nápad? Blbost!= DOKONČENO
FanfictionDruhé pokračování knihy Blbej nápad... „Jizvy, které máš zvenku a jdou vidět tak určitě bolí. Ale jizvy, které máš skryté v duši, jizvy, které ti způsobila láska bolí mnohem mnohem víc." Zdroj: https://citaty.net/citaty-o-lasce/smutne-citaty/ Upozor...