Carly
Vzbudila jsem se, strašně mě bolí hlava. Dneska nevylezu z postele. ,,Snídaně!" Křičel Ross. ,,Sklapni!!! Dones ji sem, nehodlám vylízat!" ,,Pojď!" ,,Rossi já tě vážně zabiju! Vylez ty posraný schody a dones tu snídani sem!"
Ross
Kluci se začaly smát. Spaly tady, zatím jsem je neseznámil, ale dneska to udělám. ,,Carly mám překvapení" ,,Víš, že tě nesnáším a tvoje překvapení ještě víc!" ,,Chci ti udělat radost!" ,,No jestli mi chceš udělat radost dones mi tu snídani" ,,Za odpuštění..." ,,Už jdu!"
Carly
Vztala jsem z postele a vydala se po schodech dolů. Nakoukala jsem do kuvhyně a uviděla Rosse, jak si s někým povídá. Dotyčný jsem neviděla. Radši zůstanu hlady. Ze včerejška si pamatuju jen půlku a to jen tu párty a úryvky z tý bojovky. Musím to udělat tak, abych mě nikdo neviděl. Vyšla jsem na první schod a podala si vázu. Flákla jsem s ní o zem. ,,Doprdele!" Zařvala jsem. A utíkala pryč na druhej vchod kuchyně. Slyšela jsem jak se všichni z tý kuchyně odebrali pryč. Vzala jsem si snídani s čajem a rozhodla jsem se jít si lehnout. Narazila jsem do osoby a čaj jsem na něj vylila. Zvedla jsem zlostně hlavu a podívala se kdo to je. Byl to Brad ze skupiny The Vamps. V tuhle chvíly mi bylo absolutně jedno, kdo to je a co tu chce. Položila jsem si lívance na stůl a chytla ho za límec. Přimáčkla jsem ho ke zdi a on obraně zvedl ruce. ,,Teď mi uděláš novej čaj jinak se neznám" ,,Já jsem, ale tady ta obět" ,,Ne já, já nemám čaj!" Pustila jsem ho a vzala si lívance a šla nahoru. Lehla jsem si do postele a začala snídat.
Ross
Přiběhly jsme, ale po Carly ani památka. Rozdělyli jsem se a šly každej na jinou stranu. Po marném hledání jsem se vydal do jejího pokoje. Carly spokojeně seděla v postely a jedla lívance. ,,Už mi nesete čaj?" Zamumlala. ,,Měla si ho tam připravenej" ,,Neříkej, ale ten debil mi ho vylil" křikla a já jsem jen zakroutil hlavou a šel jí pro čaj. Když jsem došel dolů, uviděl jsem jak všichni v klidu sedí u stolu. ,,Kdo jí vylil ten čaj?" ,,Ona ho vylila na mě!" Postěžoval si Brad ,,Nemá se plíct do cesty!" Křikla z vrcha Carly. ,,Ty ses tam pletla!" ,,Já tam dolů vlítnu!" ,,Tak pojď!" Stoupl si se smíchem Brad. ,,Pojď ty sem!" ,,Ne ty si říkala že sem vlítneš tak dělej" ,,Už se mi nechce!" ,,Tak máš smůlu!" Sedl si zpět Brad. ,,Já ti ukážu kdo má smůlu!" Křikla zpět Carly. Myslel jsem, že z nich bude hotová, ale ona se s nima ještě bude hádat.
ČTEŠ
Dobrej nápad? Blbost!= DOKONČENO
FanficDruhé pokračování knihy Blbej nápad... „Jizvy, které máš zvenku a jdou vidět tak určitě bolí. Ale jizvy, které máš skryté v duši, jizvy, které ti způsobila láska bolí mnohem mnohem víc." Zdroj: https://citaty.net/citaty-o-lasce/smutne-citaty/ Upozor...