Ross
Nelíbí se mi jak se Carly má k Bradovy. Ne že bych žárlil, počkat jo žárlím. Asi něco ke Carly citím. Ale to nemůžu, zrovna se náš kamarádský vztah tak dobře vyvyjí a hned bych s ní chtěl být? Ne, to nejde...
Už jsme byly u baráku, a jen, vo jsme tam v kročily šly si lehnout. Někdo spal v kuchyni na stole, někdo v obýváku na gauči, někdo u Carlynýho bráchy, kterej tu teď není. Každej se měl kde vyspat.
Carly
(Půlnoc)Vztala jsem z postele. Celej večer, o tý doby, co jsme přišly koukám na seriály. Ale začala jsem mít hlad. Slezla jsem schody a otevřela lednici. Někdo se mě dotkl. Zapištěla jsem a otočila se nikdo tam nebyl. Určitě se mi to zdálo. Vzala jsem si salám a rohlík. Vyběhla jsem schody a zavřela se v pokoji. Někdo klepal na balkónový dveře. Rolety byly zatažený takže jsem nic neviděla otevřela jsem je. Zase nikdo nikde. Nevěřím na duchy, nevěřím na duchy! Opakovala jsem si v hlavě. Vběhla jsem do koupelny a opláchla si obličej. Podívala jsem se do zrcadla, ale v zrcadle jsem neviděla sebe. Na zrxadle bylo červeným písmem napsáno ,Byl tu Brad ;-) ' v tu chvíly jsem myslela, že ho zabiju. Umyla jsem zrcadlo a podívala se na sebe. Za mnou stála osoba. Otočila jsem se a nic. Nic tam nebylo. ,,To není vtipný!" Uviděla jsem jak se na balkónu něco hnulo. Opatrně jsem otevřela dveře. Brad se tam v koutě krčil v černý mikině. Zvedla jsem ho ze země. ,,To nebyla sranda" ,,Ale byla" smál se na celý barák. ,,Pššt! Zbudíš ostatní" ,,Myslíš?" ,,Proč to vůbec děláš" ,,Abych dostal tu pusu pamatuješ" začal se přibližovat. ,,Už jsem ti to jednou vysvětlila" ,,Neposlouchal jsem" ,,Tak to máš smůlu znovu ti to opakovat nebudu" vlítla jsem do pokoje a zamkla dveře na balkón. Brad tam zůstal a okolo našeho balkónu nebyl jiný, takže tam bude až do rána. ,,Ale no táák Carly, přece mě tu nenecháš" slyšela jsem tlumeně přes sklo. ,,To by ses divil" lehla jsem si do postele a usla.
ČTEŠ
Dobrej nápad? Blbost!= DOKONČENO
FanficDruhé pokračování knihy Blbej nápad... „Jizvy, které máš zvenku a jdou vidět tak určitě bolí. Ale jizvy, které máš skryté v duši, jizvy, které ti způsobila láska bolí mnohem mnohem víc." Zdroj: https://citaty.net/citaty-o-lasce/smutne-citaty/ Upozor...