První den 2/2

52 3 0
                                    

Carly

Lítala jsem tu po kavárně od zákazníka k zákazníkovy. Ross jen stál za pultem a čuměl. ,,Nechceš mi třeba pomoct?" ,,Přemýšlím" ,,Ty přemýšlíš? Nekecej"  ,,Za chvíly jsem zpátky" s touhle větou odešel. ,,Tak díky!" Křikla jsem a všichni se na mě zvídavě podívaly. Nechala jsem to být a makala dál. Mohl mi pomoct.

Ross

Utíkal jsem k Carly, do domu. Nebude mě teď rušit. Chci si o ní něco zjistit. Vím je to neslušný  ale zítra pro ni vytvořím párty, pozítří jí zajistím na dalších sedm dní volno a pak něco vymyslím. A možná ani nebudu muset, už teď je to na dobrý cestě.

Vlezl jsem zpět do jejího pokoje. Podíval jsem se zase na plakáty. Nemůžu uvěřit, že tu nejsem. Otevřel jsem skříň a na jedné straně byla moje fotka, mega zvětšená a na ní bylo napsáno velkým písmem ,You fooled me Ross' (Sklamal si mě Rossi)

Koukal jsem na svoji podobiznu s otevřenou pusou. Asi bych neměl. Zavřel jsem skříň. Asi bych neměl se hrabat v jejích věcech. Odešel jsem z pokoje. Sklamal jsem ji. Měla mě za hrdinu, mohlo tam být napsaný ,Hero', ale já jsem sklamal jako nejlepší kamarád. Vyšel jsem z domu a zamčel. Razil jsem si to do kavárny. Přes sklo jsem viděl jak obýhá zákazníky a je tak vyčerpaná. Něco mě napadlo...

Carly

Už nemůžu, od rána do večera lítám, teda jsou tři odpoledne, ale nevadí. Ross se ještě neobjevil. Mám strach, že zase odjel.

O hodinku později

Nikdy jsem tu nezažila takovej ruch. Dveře opět cinkly a já se vrátila k pultu. ,,Co si dáte" ,,Carly vypadáš příšerně" zvedla jsem pohled na Rosse. ,,Tak díky" protočila jsem očima a chtěla jsem se vrátit k zákazníkovy. ,,Ne čekej! Vezmu to za tebe! Zařídil jsem ti lázně, kousek odsud, můžeš jít tam a já to tu vezmu" ,,Ne Rossi, příjde kontrola nebo šéfová a mám průser" Ross vytáhl mobil a vyfotil mě. ,,Co to děláš okamžitě to vymaš vypadám příšerně!" Natahovala jsem se po mobilu. ,,No však až to uvidí šéfová, odsouhlasí to, přece má srdce" ,,Nemá" ,,Prostě běž" sundal mi zástěru a podal mi kabelku. ,,Tak dík" usmála jsem se a odešla.

Dobrej nápad? Blbost!= DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat