První den 1/2

56 2 0
                                    

Carly

Zbudila jsem se, byla jsem doma sama, rodiče mi nechaly vzkaz na stolu.

Odjíždíme na dva týdny do španělska, žádné párty ani přespání, záleží nám na tobě...

Máma a Táta

No supeeeer. Budou párty a přespání taky, bude mejdaaaan. Začala jsem poskakovat radostí.  Vyběhla jsem schody jestli vzali i bráchu a ano vzaly!!! Zazvonil zvonek. Hned jsem s tím přestala, když jsem si uvědomila, že musím do práce.... Šla jsem otevřit dveře. Stál v nich Ross. ,,Ahoj" projel mě pohledem. ,,Čau, to ně budeš otravovat hned z rána?" ,,No celej den" usmál se. ,,Božeee! Tak pojď dál" pustila jsem ho a on za sebou zavřel dveře. Sedl si na gauč a koukal na mě do kuchyně. ,,Proč na mě koukáš?" řekla jsem v klidu. ,,Protože můžu" křikl. ,,Jako malý dítě" ,,Děleeej, musíš do práce" ,,Budu tam sama Zuzy si vzala další volno" ,,Budeš tam mít mě" ,,Ty mi seš k hovnu" ,,Pomůžu ti" ,,Neportřebuju" ,,Budeš tam sama..." ,,Ne budeš tam i ty" mrkla jsem na něj. ,,To je zbytečný" ,,Pomůžeš mi?" Zeptala jsem se. ,,Za odpuštění" ,,Tak si to nech" vyplázla jsem jazyk a šla nahoru se převlíct.

Ross

Odešla. Rozhlídl jsem se po domě. Dost se to tu změnilo, zajímalo by mě jak má teď Carly zařízenej pokoj, třeba se o ní něco dozvím a splním jí to. Vyběhl jsem schody do jejího pokoje. Na stěnách měla plákáty zpěváků, zpěvaček a tak. Znal jsem spoustu z nich, ale nevídal jsem se s nimi. Padl mi do oka plakát The Vamps. To bych ňák mohl zařídit. Usmál jsem se pro sebe. Na nočním stole byla krabice. Otevřel jsem ji a uviděl v ní papírky. Přečetl jsem si jeden po druhém. Došel jsem až na ten úplně dole. Byl to dopis ode mě, byl to jen úryvek z toho dopisu. Na kousku papírku bylo napsáno: ,Nikdy nezapomenu'. Nezapoměl jsem, a ani nikdy bych nechtěl. ,,Co to děláš" vyjekla na mě a já všechno rychle schovával. Vytrhla mi papírek z ruky. Přečetla si ho.  ,,Nemáš tu na nic šahat!" Křikla a vrátila vše na původní místo. Vyvedla mě z pokojea vydaly jsme se do práce.

Dobrej nápad? Blbost!= DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat