C.2:She's here

133 48 7
                                    

Aeri memandang Krystal dgn pandangan yg penuh kebencian.Krystal terlihat baik dan peramah dgn fanboynya.Aeri tidak pasti sama ada itu adalah lakonannya atau ikhlas.





"tu Krystal..cantik kan?Dahlah baik,top student and peramah pulak tu..Dia peramah dgn semua student..",puji Jisoo.




"ceh..",keluh perlahan Aeri lalu meninggalkan Jisoo.



"yah..tunggulah..",kata Jisoo.



+

+

+




Di dewan,,

Pada hari ini,turn EXO pula buat performance.Krystal datang melawat namchinnya,Sehun.



.     .    .    .   .




"Oppa..",panggil Krystal.Sehun menoleh lalu memalingkan senyuman kepadanya.




Krystal membantu mengelap peluh yang membasahi dahi dan leher Sehun.Krystal senyum.




"Get ready,EXO!!Masa untuk performance!!",panggil pengurus backstage.




"Goodluck~",ucap Krystal dengan senyuman lebar.Sehun membalas dengan senyuman.




"Gomawo~saranghae~",bls Sehun lalu pergi ke arah stage.




"So..dah settle?can we go now?",tegur seorang yeoja dari belakang.Krystal menoleh ke arah yeoja itu.



"ah..Hey,Irene..Bila kau ada kat situ?",tanya Krystal.




"about 30 minutes ago...",jwb Irene.




"mana Tzuyu?",tambah Krystal.




"of course lah dia busy dgn boyfriend dia..",jwb Irene yang menyandar pada dinding sambil menyilang tgn.




"same boyfriend..or..new?",tnya Krystal.



"maybe new..",jwb Irene.Mereka pun keluar dari backstage dan pergi ke Cafe.



+

+

+




Di Cafe,,

"Kau dah kenal ii dgn bts?",tanya Krystal.Irene membulatkan matanya."mm..belum..tapi aku kenallh..member ii dia..",jwb Irene.




BTS memasuki Cafe dan duduk di meja yang tidak terlalu jauh dari mereka.




"ah,panjang umur..Jom pergi kat diorang..",ajak Krystal lalu bangun dari tempat duduknya.Irene menggeleng.




"yah,tak payah lah..lagipun kan dh kenal dgn Jin and Jungkook..",bantah Irene menahan lengan Krystal.




Krystal memandang Irene.



"tu..cuma diorang..aku nak kenallh jugak dgn bts ni..",bls Krystal.



"yah,cherry!!",panggil seseorang.




Krystal dan Irene memandang ke arah suara itu.Pemilik suara itu Kim Taehyung,dia memanggil seseorang.

Krystal 's

"Yah,cherry!!",panggil seseorang

.Hahahahah,cherry?!Aku menoleh ke arah suara itu.Taehyung?Aku menoleh pula pada org yang dia panggil.Aku melihat ada 2 org yeoja..seorang yang berfashion sdikit and...sorang lagi ni..selekeh and pakai spec..takde taste ke dlm fashion..baju tidur aku pun lebih berfashion dari pakaian dia..aku rasa macam pernah nampak lah dia...wait!!!Lee Aeri?!!buat apa dia kat universiti mewah ni?!!





[REEDITED] S.W.U+ kthWhere stories live. Discover now