"B-bwo?",ulang Aeri.
Tubuh Aeri dan Taehyung dibasahi hujan lebat.
Kini hujan lebat semakin sikit.yang tinggal hanyalah renyai².
"Aku terima klu kau ejek aku..tapi!klu gurau psl perasaan mmg aku pantang!",marah Aeri.
"I'm serious now!Aku tak main ii..aku mmg betul sukakan kau..",ujar Taehyung.
Aeri mengeluh.
"Kenapa tiba ii kau luahkan perasaan pada aku?Sbb aku dah cantik,mcm tu..",tanya Aeri.
Taehyung memandang Aeri dgn raut wajah kesal.
"Kau fikir aku mcm si sehun tu ke?!Ceh..jantan tak guna..",bls Taehyung.
"Kau jgn nk samakan diri kau dgn sehun!sehun tu berganda baik dari kau!kehadiran dia cukup membahagiakan aku..",marah Aeri.
Aeri masih lagi bengang dgn sik ap Taehyung yg tidak matang itu.
Taehyung menghela nafas.
"So...kehadiran aku tak pernah membahagiakan kau?..",tnya Taehyung.
Aeri diam.
"Klu aku menghilang pun mesti kau tak sedar kan?..",ujar Taehyung.
Aeri berdiam.
Taehyung mendekati Aeri perlahan ii.Dia memegang erat tgn Aeri.
Lee Aeri...saranghae...",ucap Taehyung.
Aeri terpana seketika.Dia memalingkan wajahnya dari Taehyung.
"Aku dah bercinta...dgn Sehun..",jwb Aeri seraya meleraikan tgnnya dari tgn Taehyung.
Taehyung menundukkan wajahnya.
"Haih...",keluh Taehyung.
Taehyung memandang Aeri.
Baiklah.. ",bls Taehyung dgn senyuman tipis.
Aeri hanya diam.
"Kajja..balik..takkn aku nk biar kau balik sorang ii..",ajak Taehyung.
"Tapi..aku tak selesa..",bls Aeri.
Pertengkarannya dgn Taehyung cukup memberi kesan.Ditambah pula dgn perasaan Taehyung padanya.
"Kita tak perlu ckp apa ii..kau just anggap mcm aku tak wujud je..aku..cuma nk protect kau je..",ujar Taehyung.
Aeri akur.
Mereka pun pulang ke rumah masing ii bersama ii.Mmg langsung tiada perbualan antara mereka.Masing ii merasa kekok antara satu sama lain.
***********
Di dpn rumah Tae & Aeri,,
Aeri memulakan langkah masuk ke rumahnya dgn perlahan.
Dia menoleh ke arah Taehyung.
"Tae-",
Aeri baru shj mahu memanggil Taehyung,tetapi Taehyung sdh terlebih dahulu masuk ke rumahnya.
YOU ARE READING
[REEDITED] S.W.U+ kth
أدب الهواة+ she was a nerd , a silent , a spectacle girl.When she changed her look, every inch of her now look different.I love the old of her.sincerely Wonderful cover by Hyun Graphic Shop ;) thnks for this cover !