Pada malamnya,,
-Di rumah Taehyung,,Taehyung POV,,
Aku fikir balik tentang perangai Aeri.Okey,aku mmg rasa pelik dgn perangai dia dan soalan dia tadi.Haih...aku call dia x jwb,mesej x bls..Takkan aku nak pergi rumah dia..Walaupun rumah aku sebelah je dgn dia..tak mau lah aku ganggu eomma dia..
Aku baring di ats katilku.
............
Haa!!!Tiba ii ada idea gila bernas muncul kat otak lembap aku ni.
Aku lekas bangun dan mengambil penyapu yang berada di penjuru bilikku.Aku segera ke tingkap bilikku dan buka.Author POV
"Yash!Lupa pulak aku bilik si cherry ni sebelah aku..hehe..",kata Taehyung.
Taehyung menolak penyapunya ke luar tingkap biliknya dan mengetuk ii tingkap bilik Aeri.
-Situasi Aeri-
Aeri sedang berbaring diatas katil.Dia cuba melelapkan matanya tapi tidak berhasil.Terlalu byk benda yang jadi kpdnya hari ini.
Tok!Tok!(bunyi tingkap diketuk)
Aeri terus bangun dari katil dan menjauhi tingkap.
"Pergh..sape seh yg ketuk?Klu manusia,rumah ni 2 tingkat so x mungkin ada manusia yg boleh mencapai tinggi tu..Hantu?..",fikir Aeri.
Aeri menoleh dari tingkap dan baru saja mahu melarikan diri,tiba ii...
Yah!Cherry!!Palli bkk tingkap nih!Lenguh tgn aku,pendek!(suara Taehyung)
Aeri menoleh kembali ke tingkap.
"Manusia nih..sbb hanya jebon tu je panggil aku Cherry..wait,jap..dia panggil aku pendek?!Kuang ajar bin jebon!",monolog Aeri.
Aeri berlari ke arah tingkap biliknya lalu membuka tingkap biliknya dgn kuat.
"EOMMAA!!!",jerit Taehyung.
"YAH!!TERKEJUT AKU BABI!!",marah Taehyung.
Aeri tergelak melihat reaksi Taehyung.
"Tadi kau panggil aku pendek,skang panggil aku babi pulak..ikut suka hati kau je panggil aku mcm tu..",kata Aeri.
Taehyung menekup mulutnya.
"Tak sengaja..kaulah!!Klu aku terjatuh akibat terkejut tadi,mcm mana?!",marah Taehyung balik.
Aeri menutup telinganya.Dia menjeling mata pada Taehyung.
"Diam ah!Kau nak ape ketuk ii tingkap bilik aku ni?",tanya Aeri.
Taehyung memandang tajam pada Aeri.Taehyung mengambil phonenya lalu mengcall Aeri.Aeri mengambil phonenya lalu menjwb call Taehyung.
-Perbualan Telefon Aeri & Tae-
Aeri : Kenapa nak guna phone pulak?
Tae : Sakit tekak aku menjerit tadi..*mengusap tekaknya*
YOU ARE READING
[REEDITED] S.W.U+ kth
Fanfiction+ she was a nerd , a silent , a spectacle girl.When she changed her look, every inch of her now look different.I love the old of her.sincerely Wonderful cover by Hyun Graphic Shop ;) thnks for this cover !