C.20:Stay Away

67 29 21
                                    

Aeri POV

Apa adik Tiffany unnie ni buat kat sini?Dia ke yg nak jumpa aku tu?........also called me bi*ch?!.....no..tak mungkin..

"Are you-",

"Yes,me.I'm the person that had called you.I have something to say.",kata Rosé.

K...ugh,why aku rasa dia ni kurang ajar betul,ea?!panas pulak hati nih!aku rasa aku lagi tua dari dia..


"Okey,what-",


"Stay away from him.",arah Rosé.


Aku pandang Rosé.

Him?sape 'him' ?


"Who's 'him' ?",hairan aku.

Rosé gelak sinis.


Weh!aku ada cakap bende lawak kah?tak lawak kan?aku tnya dia..

"Kim Taehyung..Stay away from him,you bi*ch!",kata Rosé dgn nada yg kuat sedikit.

Mujur tiada yg dengar perbualan mereka.

Eh'eh..sedap mulut dia je nak panggil aku mcm tu..

"Hello!My name is Aeri,not bi*ch!And...Who are you to asked me for stay away from Taehyung?..",bengang aku.

Rosé senyum sinis.


Tgok!tadi gelak,sekarang senyum..creepy dho!!

"I'm Taehyung girlfriend.His beloved girlfriend..",kata Rosé.


.......k.....aku...ha!yeoja ni lah yg peluk Tae masa kat fashion show tuh!


"Oh,really..So,whats wrong with me?..",tanya aku.

"I don't like you..",luah Rosé.


Terdiam..But,why?!asal aku tetibe ada enemy lak ni?!nooo

"Why?",tanya aku lagi.

"Heh..Ofc it because of my Taehyung!You act like his girlfriend!",marah Rosé.

"I didn't mean like that and..Taehyung is my friend,just friend..He is my bff tho..He's also my neighbours..Don't think like-",kata aku.

"He had confess his feeling to you,right?",tnya Rosé.

Aku terdiam.mcm mana dia boleh tau?Tae ke bagitau dia?..

"And,you rejected him..",tambah Rosé.

.....................


"Why are you suddenly came back to him?Because of his career?His looks?stupid bi*ch!",kata Rosé.

Aku pandang tajam ke arah Rosé.Pabo betullah yeoja kat dpn aju nih.



"Yah!Don't you dare called me like that again!and,i came here because of ur sister fashion show,not Taehyung..",bengang aku.



"Then,stay away from him!He still loving you and I hate it!I'm begging you..",kata Rosé dgn matanya yg sudah berair.




Rosé....



"Please,don't take him from me...I love him...so much...",kata Rosé yg mula menitiskan air matanya.



Lamakkk!asal dia nangis lak ni?aduhh..

[REEDITED] S.W.U+ kthWhere stories live. Discover now