Pada Malamnya,,(apartment TaeHee)
Taehee sedang menghidangkan makanan di atas meja.Taehyung pula tgok tv.
"Yah,Tae...Aeri tau tak nombor apartment ni?",tnya Taehee.
Taehyung membeliakkan matanya.
"Alamak..Tae lupa..",kata Taehyung.
Taehee menjeling Taehyung.
"Ish!Pergi ambil dia!",arah Taehee.
Taehyung tersengeh lalu mengambil kunci motornya.Dia tidak terlalu gemar bawak kereta.
Taehyung pun menuju ke hotel aeri tinggal.
******************
Di Hotel,(bilik aeri dn mint)
Aeri sedang bersiap ii.
"Weh,tak nmpk selekeh,kan,aku pki mcm ni?",bimbang Aeri.
Mint melihat pakaian aeri iaitu tshirt oversize yg dikenakan dgn seluar jeans panjang and kasut converse.
"Ok jer...",jwb Mint.
Aeri memandang dirinya dlm cermin.
"Hehe,cantiknya aku walaupun pki mcm ni..",puji Aeri kpd dirinya sendiri.
Mint menjeling Aeri.
"Puji diri sendiri ke ahjumma..",kata Mint.
"Iyelah,nak tunggu kau puji,bila lah dpt....jap..ahjumma?!hello!aku ni muda lagi,k..belum khawin lagi..",bls Aeri.
"What-",
Ting!Tong!(bunyi loceng)
Aeri dan Mint.memandang pintu.
"Chingu kau kot,pergilah tgok..",kata Mint lalu sambung baca majalah fashionnya.
Aeri menuju ke pintu lalu membukanya.
"Eo?kenapa kau kat sini?",hairan Aeri apabila Taehyung berada di sini.
"Aku dtg nk jemput kaulah,tuan puteri...noona aku suruh -_- ",kata Taehyung.
"Oh,jap eh..",kata Aeri lalu masuk ke biliknya untuk mengambil beg nya.
"Kajja!",Aeri terus jalan ke dpn.
****************
"Motor??!?!?",kata Aeri.
Taehyung mengangguk.
"Iyelah,motor..kenapa?nampak mcm kereta ke dpn kau?",perli Taehyung.
"Aaaa!!!Aku gayat lah naik motor...tak boleh...aku takut..",jerit Aeri.
"Dah tu?kau nak aku patah balik ke apartment then ambil kereta?gitu?",kata Taehyung.
"Bagus jika kau mengerti..ingat otak tu byk udang sgt..",bls Aeri.
"Amboi mulut kau..takde maknanya yee!naik!",arah Taehyung lalu menaiki motornya.
YOU ARE READING
[REEDITED] S.W.U+ kth
Fanfiction+ she was a nerd , a silent , a spectacle girl.When she changed her look, every inch of her now look different.I love the old of her.sincerely Wonderful cover by Hyun Graphic Shop ;) thnks for this cover !