قوانین نیوتون

678 146 156
                                    











  [در حال سوت زدن،وارد کلاس می شه.]

  هم کلاسی: هوف!(کلافه سرش رو روی میز می ذاره.)

  لری گرل: (متوجه اش می شه. کنارش می شینه.)چه خبرا؟

  هم کلاسی: (با ناباوری.) تو چرا این قدر بی خیالی؟

  لری گرل: (شونه هاش رو بالا می اندازه.) این واقعا آسون و منطقیه.

  هم کلاسی: تن نیوتون تو گور لرزید!

  لری گرل: بذار اینطوری بهت توضیح بدم. (چند لحظه سکوت می کنه؛تا افکارش رو مرتب کنه.) اتوبوس تور رو که برات تعریف کردم؟

  هم کلاسی: (با چهره بی حالت بهش نگاه می کنه.) مطمئن نیستم،می خوای از این به کجا برسی...(چشم هاش رو ریز می کنه.)

  لری گرل: خوب لری رو تو اتوبوس تور در نظر بگیر؛در حالی که لویی با یه ریتم منظم داره هری رو به فاک می ده. اگه کسی مزاحمشون نشه؛اونا به همون کاری که داشتن می کردن ادامه می دن. این می شه قانون اول نیوتون. همون که می گه هر جسمی تمایل داره وضعیت خودش رو حفظ کنه.

  هم کلاسی: هومممم! (لب هاش رو از روی تفکر جمع می کنه.)

  لری گرل: حالا هری ممکنه در اثر این ضربه ها یه کم جا به جا بشه. یا به قول فیزیکیش،شتاب بگیره. هر چی ضربه لویی محکم تر باشه؛هری بیشتر جا به جا می شه. از اون طرف،هرچی هری سنگین تر باشه؛سخت تر جا به جا می شه. که اینم می شه قانون دوم؛همون که می گه نیرو برابر حاصل ضرب جرم در شتابه.

  هم کلاسی: حس می کنم خود نیوتون از اون دنیا نشسته،داره درس گوش می ده.

  لری گرل: جدی باش! دارم درس توضیح می دم بهت.(با اخم می گه.)

  هم کلاسی: چشم. ببخشید! (خودش رو یه کم جمع و جور می کنه.)

  لری گرل: در مورد قانون سوم هم،هر چی فرداش نشستن برای هری سخت تر باشه؛پشت لویی هم جای چنگ بیشتری وجود داره. به این می گن عمل و عکس العمل.

  هم کلاسی: نحوه علم آموزیت،رسما نابودم کرد. (متعجب می گه.)











سلام به همگی
یه سوال! داستان ضرب المثلی که تو چپتر قبل بود رو می دونید؟

خب! چطور بود؟
دوست داشتید؟

خوشحال می شم نظرات و پیشنهادات و انتقاداتتون رو بدونم

ممنون که وقت می گذارید💚💙

Mad girl FangirlOù les histoires vivent. Découvrez maintenant