- Cred ca sunt mai mult decât sigura ca le-am vazut pe acele 4 fete care mi-au apărut in vis... spun eu către Seth.
- Iar eu sunt mai mult ca sigur ca ti se pare. Vreau sa îți spun ceva... zice el și trage pe dreapta. De mult timp ma țin sa îți dezvălui faptul ca..
- Căă...? continui eu curioasa.
- Te plac de ceva vreme, dar cum cred ca și tu te-ai prins de faptul ca și Ty te place nu puteam spune asta fata de el.
- Stii... și... e-eu t-te plac.. zic rușinată lăsând capul in jos.Seth îmi ridica bărbia cu 2 degete și ma săruta. Am vrut sa ii răspund la sarut dar pur și simplu eram blocată. Părea ca imaginația îmi joaca feste. Ca nimic din toate astea nu sunt reale. Dar acest sarut era mai real decât părea.
- Îmi pare rau... spune Seth departandu-se și pornind mașina.
- Pentru ce îți pare rau..?
- Ca te-am sărutat...
- Sa nu îți para. spun și îl sarut din nou.Seth m-a dus cu mașina acasa. Am coborât și l-am întrebat:
- Nu vii și tu? Mama face lasagna și stiu cât de mult îți place. zic și încep sa rad.
- Am niște treburi de rezolvat, dar daca vrei putem merge maine la un restaurant. Alegi tu care.
- Mie îmi suna bine.Pornește mașina și pleacă. Inca nu realizez faptul ca ne-am sărutat. Recunosc ca mi-a plăcut. Avea buzele moi ca bezelele și dulci ca zaharul. A fost exact ca un vis.
Telefonul suna.- Alo?
- Daaarcyyy, cât ma bucur sa îți aud vocea. Nu ai mai sunat de la accident.
- Ămm.. cu cine vorbesc?
- Nu spune ca nu ma recunoști. SuntAtunci persoana de la celălat capăt al firului a închis telefonul brusc. Am încercat sa sun din nou dar fără răspuns. Însă numai 2 persoane stiu despre acel accident de acum 3 ani... Trebuia sa vorbesc cu Seth. Urgent.
- Alo, Seth?
- Alo Darcy.
- Asculta, trebuie sa vii pana la mine sa discutam ceva.
- Ok, dar acum nu pot. Sunt destul de ocupat.
- Bine, dar te rog sa vii cât mai repede cu putința. Este ceva foarte important.Ma gandesc ca poate Seth are vreo legătura cu acel apel ciudat. In ultima vreme pare schimbat. Sau cel putin asta îmi lasa mie de crezut. Este misterios, nu mai vorbim ca înainte dar încearcă sa se apropie de mine in alte moduri.
Hey lumeee. Capitol
Nou. De data asta mai scurt dar cu ceva nou O.o
V-am pupat :*
CITEȘTI
Sarut la 300 de km/h
AksiEu sunt Darcy. O simpla eleva de liceu cu o viața monotona. Asta pana când....