5

19 2 1
                                    

- De ce i-ai plății datoria acelui idiot? Esti cumva îndrăgostită de el? spune una dintre tipe și se uita pervers la mine.
- Seth îmi e ca un frate, ne stim de mici.. într-adevăr are ceva al lui, ce ma atrage, dar nu de asta vreau sa îl ajut.
- Atunci de ce? spune o alta uitându-se urat. El te-a trimis?
- Nu. Am venit de buna voie sa ma alătur vouă. Poate am cu ce sa va ajut.
- Cu ce crezi ca ne-ai putea ajuta tu pe noi? Zice Brook punând accent pe "tu".
- Clienți. Am legături, prieteni și rude care caută droguri de calitate. Firește, asta doar daca nu aveți marfa proasta și slaba.
- Draga, ne jignești. Avem cea mai buna marfa din tot orasul. Putini sunt dispuși sa cheltuie atâția bani pe droguri de la noi. Avem prețuri rezonabile, dar Draga mea, marfa de calitate este scumpă.
- Am multi clienți plătitori pentru voi.
- Hmm. Ne mai gândim la asta. spun și ma leșina din nou, eu trezindu-ma in patul meu, din nou, cu Seth lângă mine.

- Când vei înceta sa tot dormi in camera mea? îl intreb eu pe Seth râzând.
- Când nu va mai fii o fata ca tine in ea. zice și ma săruta pe frunte.
- Cred ca iar am avut un vis... cu cele 4 tipe.
- Ce vis? întreabă Seth uitându-se ciudat la mine.
- Voiam sa ma alătur lor.. sunt dealeri de droguri.
- Orice ar fii, fie vis, fie nu, sa nu te apropii de ele. zice nervos.
- Fie vis, fie nu? Înseamnă ca nu am visat. Totul e real, nu? Te-ai drogat! spun și încep sa plang iar Seth ma trage la pieptul lui.
- Nu mai plange, te rog. Urăsc sa te vad asa. Am facut o prostie, dar a rămas in trecut. zice și ma săruta pe cap.
- Atunci datoria ta? De ce nu ți-o plătești?
- Uite.. in ultima vreme totul este ciudat. Am rămas cu o mica datorie fata de câte droguri am cumpărat. Ele m-au facut fericit și falit. Nu le puteam lasa. Pana când Josh m-a dus la spital. M-a ajutat sa scap de viciul acesta, dar nu și de datorii.
- Acum de ce nu le plătești? Ai banii.
- Acele lucruri mi-au distrus viața. Daca nu ma drogam nu ajungeam la spital cu probleme de sănătate.

Oftez și ma pun pe picioarele lui cu capul spre el. Se uita in jos la mine și am observat lacrimi in ochii lui. Regreta. L-am înțeles. Nu a avut o viața tocmai ușoară, și am promis ca voi fii lângă el orice ar fii.

- Îți amintești? Când eram mici? La 5-6 ani.. când te-ai julit căzând cu bicicleta. spun eu inca plângând.
- Da. M-am lovit foarte tare atunci...
- Și nu stii ca ți-am facut o promisiune?
- "Voi fii alături de tine mereu, pentru totdeauna, promit..." spuse el și ma săruta.
- Exact. Asa va fii. Îmi puteai spune problemele tale, nu sa te afunzi in droguri și alcool..
- Îmi pare rau ca nu ți-am spus. Nu am vrut sa te incarc cu problemele mele.

Ma ridic, el rămând in șezut pe marginea parului, și ma pun peste el dărâmându-l.

- De acum, promite-mi ca îmi vei spune tot ce ai pe suflet.
- Îți promit.
- Te iubesc. spun și îl sarut.
- Si eu.. esti singurul lucru bun care mi s-a întâmplat. zice și ne ridicam, eu pentru a ma schimba și el pentru a merge sa faca micul dejun.
Astăzi am hotărât sa rămân acasa cu Seth și sa ne uitam la seriale. Ma imbrac cu tricoul lui care îmi ajungea pana la genunchi și niște pantaloni scurți. Îmi iau papucii de casa și cobor la masa.
Dupa urcam in camera mea și îl las pe el sa aleagă serialul.

- La ce vrei sa ne uitam? îl intreb curioasa.
- Hmmm... vreau sa ma uit la Lucifer, asta daca tu esti de acord.
- Cum spui tu. Zic si îl sarut pe obraz.

Stăteam ghemuită in brațele lui, el ma ținea strâns și ma făcea sa ma simt protejata. Era special. De fiecare data când venea o scena mai înspăimântătoare îmi punea mana la ochi. Își ținea mana stânga pe piciorul meu drept, iar pe cea dreapta in jurul gâtului meu. Din când in când îmi mai fura câte un sarut și ma gâdila. Era superb. Fără sa ne dam seama se făcuse seara.

- Este deja 8? intreb mirata.
- Da drăguță. Vrei sa plec?
- Mai poti sta?
- Pot rămâne peste noapte aici, sa nu rămâi singura.
- Bine. spun și ma așez mai comod pe umărul lui. Deja văzusem 2 sezoane din serial și fără sa vreau am adormit. Seth se uita la mine putin și ma ia pe sus, așezându-ma pe pat. Simțind mișcarea de lângă mine m-am trezit. Uitasem ca el va dormi cu mine. Ma întorc cu spatele la el și își trece mana peste talia mea. Pe amandoi ne-a furat un somn profund. De dimineața ma trezesc și ma întorc, dar el nu mai era lângă mine. Lăsase un bilet:
"Iartă-mă ca am plecat fără sa te anunț, dar m-am hotărât sa ma angajez. Și Iartă-mă ca aflii asa, și in momentul acesta, dar am vrut sa fie o surpriza. Imediat dupa interviu voi venii la tine. Nu uita ca te iubesc. "
Îl iubesc pe omul asta, dar uneori e foarte imprevizibil.
Dupa o ora telefonul suna.
Era Ty.

- Alo, Ty?
- Darcy, trebuie sa îți spun ceva urgent. Josh a plecat deja cu mașina dupa tine. Îmbracă-te rapid, Josh te aduce la Seth.
- Stai putin, unde e Seth?
- La spitalul de urgente. spune Ty grăbit.
- Cum? Ce? De ce? Este bine? intreb speriata și cad jos, pe podeaua rece.
- A facut un accident de mașina. Doctorii inca nu ne-au spus nimic, dar sunt foarte sigur ca el ar vrea ca tu sa fii aici.
- Spune-i lui Josh sa se grăbească! tip și încep sa plang mult mai tare, închizând telefonul.
Atunci Josh parchează in fata Porții. Fug și urc in mașina grabita. Sunt îngrijorată, nu ma puteam opri din plâns.


Heiii lumeeee. Am revenit cu peste 1000 de cuvinte dupa o foarte lunga pauza. A fost un capitol ceva mai romantic, și ca de obicei suspans pe final.

V-am pupat :* pandicornii mei

Sarut la 300 de km/hUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum