4

19 2 0
                                    

Ma întâlnesc cu Seth la o cafenea și ii spun tot ce se petrece.

- Uite, Darcy, stii ca ai o imaginație bogata, nu?
- Sunt mai mult ca sigura ca asta nu e un vis..
- Uite... vreau sa te intreb ceva. Ți-am spus ca te iubesc și as vrea sa fim împreuna... ce spui?
- Dar Ty?
- Nu trebuie sa stie nimeni.
-Oh.. mmmm..bine.
- M-ai facut cel mai fericit om din lume.
- Usor, usor. Nu ne-am căsătorit.
- Nu, dar o vom face. spune Seth serios.

Îl ador pe băiatul asta. Însă țin si la Ty, dar ca la un prieten. Cred ca ar trebuii sa ies și eu cu fete. Stau numai cu băieții ăștia 3 care joaca prea multe jocuri video, vorbesc despre ce au mai agățat in ziua respectiva și își spun părerea despre fete.  E destul de enervant daca stai sa te gândești. Nu am cu cine vorbii despre baieti, probleme feminine.. cred ca voi încerca sa vorbesc cu fetele acelea 4. M-am îmbrăcat repede cu o bluza vișinie și niște blugi albi și am plecat sa le caut pe cele 4 fete. Pana la urma am ajuns pe străduța unde m-au răpit ultima oara. M-am plimbat de câteva ori, m-am uitat in stânga, in dreapta, nimic. Atunci am leșinat din nou. M-am trezit dupa câteva ore in aceeași încăpere in care am fost atunci când cele 4 tipe m-au răpit.

- Ce cauți aici? Nu stii ca e teritoriul nostru?
- Am venit cu gânduri pașnice. As vrea sa ma alătur vouă.
Au început sa rada indignate.
- Ce ai putea tu sa faci pentru noi?
- Pai cu ce va Ocupați ?
- Brooklyn e dealer de droguri. Maddy e cea care se ocupa cu obținerea lor. Madeline găsește clienții, iar Rozie se ocupa de cei ce nu plătesc.
- Stați. Daca aveți o afacere cu droguri... Seth cum e implicat?
- Seth a fost client fidel. Pana când s-a lăsat. Dar și-a lasat și drogurile neplătite.
- Propunea sa ne plătească in "natura" dar decât un viermișor mai bine un teanc de bani. spune cea care bănuiesc ca e Brooklyn.
- Cât va datorează Seth?
- Pai nu stiu.. daca o suta de mii de dolari cheltuiți pe droguri pare o suma mica.
- Ii plătesc eu. spun fără sa gandesc.


Hey lumeee. Capitol scurt, ya, am lipsit o zi din cauza ocupației dar incerc sa ma revansez.
Pupiiici

Sarut la 300 de km/hUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum