Odată ajunsă la el acasa deschid usa uimita. Chiar era dezastru acolo.
-Doamne.. ce s-a întâmplat aici? intreb si îmi pun mâinile in cap.
- Eu te-am avertizat. Spune Seth și schițează un zâmbet dragut.Făcând curat am găsit sub un morman de haine un colier ce avea o steluță agățată de el.
- Seth, de unde ai asta? întreb curioasa
- Pai.. urma sa ți-l dau mai tarziu dar cum din păcate l-ai găsit.. este al tau.
- Oh. Serios? spun si sar in brațele lui.
- Foarte serios. Acum hai sa terminam curățenia.. va dura ceva.. zice el râzând.Odată ce am terminat de Așezat și ultima vază cu flori din camera ne-am pus in pat și am răsuflat ușurați. Ce harababura putea fi in camera unui baiat.
Seth dormea dus. Era extenuat. Stătea cu capul pe pieptul meu și mă jucam in parul lui. Ador sa mă joc in parul unui baiat. Cred ca este cel mai dragut lucru posibil. Revenind. Mă uitam la TV și schimbam canalele aleatoriu pana când am ajuns la un program cu desene animate. N-am continuat sa schimb programele. Adică.. pana la urma.. posturile pentru oameni mari sunt plictisitoare, nu?
Trebuia sa învăț sa nu-mi mai fac atâtea griji. Exact ca in copilărie. Dar era destul de greu ținând strâns la piept un om cu un istoric atat de profund. Ii admiram practic trăsăturile fetei. Mă holbam la cicatricile lui și puteam spune ca iubesc acest dezastru pe doua picioare. Da. Îl iubesc. Cuvinte mari spuse de un om atat de mic.
Pana la urma.. ce este iubirea?
Un sentiment și atat pentru unii, dar pentru mine iubirea înseamnă el. Înseamnă toate persoanele pentru care as renunța la mine însumi. Pentru care sunt in stare sa fac lucruri nebunești. Exact. Asta este iubirea. Ceva ce ne înnebunește.
Iar in acest moment cel mai iubit om al meu se trezește.- Mă simt de parca am fost bătut cu un par. spune Seth.
- Greu sa fii femeie, nu? spun și îl sarut usor pe frunte.
- Nu-mi dau seama cum reușiți. Uneori am impresia ca sunteți roboti.
- Doar ai impresia, domnule Seth? spun cu un accent ciudat și începem sa radem.
- Roboțelul meu preferat. Stii ca te iubesc? zice el cu o voce de copil
- Preferi lasagna sau supa de pui? îl întreb știind deja ce vrea. Am ajuns sa-l cunosc atat de bine..
- Nici una. O sa te pap pe tine. spune și se pune deasupra mea începând sa mă sărute.
I-am răspuns, firește, la sarut. Și-a trecut mâna dreapta peste obrazul meu, mangaindu-l in cel mai macabru și frumos mod posibil. Asa este el. Stie sa iubească. Dar este rece de prea multe ori. Se Închide in el. Se distanțează de mai toată lumea. Urasc când face asta. Și totuși ador când se Descarcă. Când își pune sentimentele pe tavă. Tremuram la fiecare atingere de-a lui. Mă simteam vulnerabila dar protejata. Și de fiecare data când îmi mai fura câte un sarut pielea mi se făcea ca de găină și un fior rece mă cuprindea.
Când sunt cu el sute de sentimente mă domină. Frica. Vulnerabilitate. Iubire. Un amestec de lucruri ce in mod normal nu prea se găsesc împreuna.Seth P.O.V.
Trupul acesta gingaș de sub mine mă domina. Mă face sa uit de probleme și de tot ce mă macina. E atat de fragila. Atat de sinceră. Atat de ea. Incredibila creație a lumii, menită sa ne fure mințile. Cu mine, a reușit.
Un suflet cald. Un copil minunat ce-ți înseninează ziua. Regretul cel mai mare apare atunci când realizam ca toti suntem muritori. Și eu stiu. Sunt convins. Voi pleca înaintea ei. Îmi voi părăsi gingașa făptură. Ea. A mea. Doar a mea. Curând a altuia.Heyyy. Am revenit cu un nou capitool. Destul de scurt (din păcate). Dar de acum promit ca voi scrie de câte ori am timp și ocazii. AM PROMIS. 😊
Va las acest capitol și va aștept cu părere. Bye❤️
CITEȘTI
Sarut la 300 de km/h
ActionEu sunt Darcy. O simpla eleva de liceu cu o viața monotona. Asta pana când....