- Uite, nu stiu ce vrei de la mine, dar eu nu am nici o treaba cu datoriile lui Seth.
- Vaii, tu chiar crezi ca nu stim? spune o alta fata ceva mai mica de înălțime, dar la fel de frumoasa ca celelalte.
- Ce sa știți voi? Apoi nici eu nu stiu despre ce e vorba ...
- Faptul ca tu esti cel mai de preț lucru al lui Seth, și asta e o buna motivatie sa își plătească datoriile.
- Stați, stați, nu prea cred ca eu sunt "cel mai de preț lucru al lui Seth".
- Crede-ma le cuvânt. Daca o singura persoana din viața lui ar fii pusă in pericol, nu ar salva-o. Decât daca esti tu. spuse și mi-a repus acel șervețel la gura, eu leșinând.Ma trezesc in patul meu, schimbată in pijamale și cu Seth lângă mine.
- Buna dimineața Darcy. Cum te simți?
- Ămm.. sunt putin amețită. Ce s-a întâmplat aseara? Cu tipele acelea 4...
- Nu stiu despre ce vorbești. Aseara ai fost cu Tyler in oraș iar eu și John am dat de voi din întâmplare. Ai baut pana nu ai mai știut de tine și te-am adus acasa.
- Stai putin. Tu m-ai schimbat ..?
- Da. Fii calma, nu am vazut prea multe. spune Seth râzând, iar eu l-am lovit jucăuș peste umăr.
- Mergem jos sa mâncam, ok? zic eu cu o Vice de copil, coborând jos împreuna cu Seth.Stăteam pe scaunul din Bucătărie in timp ca Seth îmi făcea clătite. Era îmbrăcat într-un maiou gri și pantaloni scurți cu parul ciufulit și papucii mei de casa. Arată amuzant și.. sexy.
- Micul dejun e servit, little princess. îmi zice el uitându-se in ochii mei.
Am rămas blocați asa timp de câteva minute apoi telefonul meu suna. Era Tyler.
- Trebuie sa răspund. spun și ma ridic, plecând din bucatarie.
- Alo, Tyler?
- Hey Darcy. Ma bucur sa îți aud vocea. De ce nu ai mai venit aseara?
- Ăh.. Seth a spus...
- Am înțeles. spune Tyler nervos și Închide telefonul.- Cine era? întreba Seth curios.
- Tyler. A sunat sa întrebe de ce nu am venit aseara.
- Oh, doar stii cum e Tyler dupa o beție buna. Uita tot ce face.
- Da, da stiu.. spun eu nesigura pe ce s-a întâmplat aseara, și ceea ce spune Seth.Ma îmbrac într-un maiou gri și niște blugi strâmți și urc in mașina împreuna cu Seth. Conduce foarte prudent când sunt cu el. Stilul lui de a șofa pare profesionist, dar nu trece de 100 de km/h cu mine in mașina.
- Hey Darcy. ma saluta Tyler și se uita urat la mine.
- Hey Ty. Ce faci? S-a întâmplat ceva? înainte ca el sa răspundă Seth ma ia de mana repede spunând ca trebuie sa plecam urgent. Eram nedumerită.Urc in mașina și ma uit in spate sa vad cine este acolo de a vrut Seth sa plecam. Erau acele 4 fete pe care din perspectiva lui Seth le-am visat....
Hey lume, lumeeee. Nou capitol. Sper sa va placa, și ca de obicei, suspans la final.
V-am pupat!
CITEȘTI
Sarut la 300 de km/h
حركة (أكشن)Eu sunt Darcy. O simpla eleva de liceu cu o viața monotona. Asta pana când....