Neviem čo ti urobili, ale sú to len Omegy.

525 41 0
                                    

"Aký bol prvý tréning po dlhej dobe, Harry? Si rád, že sme opäť tu?" Privítal ho Zayn, ktorý hýril šťastím. "Najradšej by som sa vrátil domov." Skleslo odpoveď a s ťažkým povzdychom sa zvalil na gauč v jeho kancelárii. "Neviem čo ti urobili, ale sú to len Omegy a nie poslovia pekla. To predsa zvládneš."

"Možno máš pravdu, ale majú medzi sebou Satana. Môže Alfa zabiť Omegu?" Hlavu natočil smerom kde sedel a zapisoval si do zošita. Cítil sa ako v kancelárii u psychológa a nie u Zayna. "Môžeš ma aspoň 5 minút počúvať, Zayn?!" Okrikol ho. Spoza rámu tmavých okuliarov sa naňho zadívali orieškové oči a zápisník odložil stranou. "Nie, Alfa by nemala zabiť Omegu." Odvetil Zayn pokojne.  "Rovnako ako by učiteľ nemal zabiť svojho študenta. Prezradíš mi, ktorá z nich ťa uvádza do úplného šialenstva?" Na jeho tvári sa stále držal šťastný bezstarostný výraz.

"Louis William Tomlinson." Pretočil sa na brucho a hlavu zaboril do mäkkučkých vankúšov. Opíš mi ho." Tichým hlasom akoby niekto odpočúval ich slová ho vyzval. "Má gaštanové vlasy a jeho oči sú ako čisté azurové more. Je drobný, veľmi drobný. Asi o dve hlavy nižší od nás." Zvedavo sa na mňa zadíval a kútiky jeho pier sa ešte väčšmi zodvihli. "Má asi meter šesťdesiat, ak nie menej. Ale aj cez jeho roztomilý výraz viem, že v jeho vnútri drieme diabol."

"Aké sú ostatné Omegy. Opíšeš mi ich?" Zamyslel sa nad vzhľadom ostatných zverencov. Okrem Satana a ryšaveho dievčaťa, ktoré stálo vedľa neho nik iného nedokázal opísať. "Je tam ryšavé dievča, má hlboké zelenožlté oči, ako mačka a pod nimi má svetlé pehy." Odkašlal si čím si vzal Harryho pozornosť, ktorá dovtedy patrila vzoru na jeho vankúšoch.

"Máme iba dve Omegy? Myslel som, že ich priviezli dvadsať. Čo zvyšných osemnásť Omieg?" Zamyšlal sa nad vhodnou odpoveďou. Z hlbokých myšlienok ho vytrhlo až zavŕzganie starého dreva. Sledoval ako sa k nemu blíži s priateľským výrazom na tvári. Položil si ruku na Harryho rameno a sklonil sa na toľko až cítil jeho mätový dych.

"Prišiel sem na to, aby si toho démona vyhnal. Je to len šesť mesiacov. Potom ho už nikdy neuvidíš." Podal mu ruku, ktorú bez váhania prijal a postavil sa na rovné nohy. "Mám ešte hodinu." Rýchlym pohľadom preskúmal hodiny zavesené nad pracovným stolom. "Potom ich trochu potrápim, ak chceš môžeš ísť so mnou. Teraz zabudni na Omegy, na povinnosti aj na Louisa Williama Tomlinsona, v ktorom drieme diabol a poď so mnou na obed. Liam a Niall už na nás čakajú."

Clan of Omegas | Larry Stylinson | A/B/O | M-Preg *Prebieha úprava*Where stories live. Discover now