Po príjemnou čase strávenom v Louisovej chatke mu neostávalo nič iné ako ísť naspäť k sebe. Ktokoľvek si ho mohol všimnúť a zacitiť vôňu omegy z jeho tela. Bude najlepšie sa čo najskôr vypariť. So zavrzganim starého dreva sa zložil na stoličku. Stále mu ostávalo vymyslieť čo budú robiť na tréningu, ktorý sa mal uskutočniť už za pár hodín.
Za posledné dni kvôli Tomlinsonovi nedokázal nič vymyslieť. Zatemnil mu myseľ. Teraz sa k jeho myšlienkám pridal fakt, že ho pobozkal. Nedokázal prestať myslieť na sladkú príchuť jeho pier pri čom si olizol tie svoje. Červené a sladké ako čerstvé jahody. S ďalším zavrzganim stoličky sa presunul na gauč a sledoval praskliny v strope tak dlho až mu začali viečka oťažievať. Po čase sa trhol zo spánku a rýchlo skontroloval hodiny nad ním.
Do tréningu mal len pár minút. Vyšiel von a rýchlym krokom si to namieril k cvičisku. Všetci tam už čakali. Z diaľky videl, že Louis stojí ako vždy v poslednej rade. Postavil sa pred zástup omieg, kučery mu stáli na všetky strany a pár z nich sa ticho zasmialo.
Keďže nedokázal vymyslieť čo budú vlastne robiť rozhodol sa, že si len otestuje či sa naučili prvé pravidlo a pošle ich preč. Opäť vytiahol motýla a povedal im, že je modrý.
Mám pravdu? Zvolal svojim chraplavym hlasom, aby ho počuli všetci. Všetky omegy, dokonca aj Tomlinson mu hlavou naznačili súhlas. Usmial sa a sledoval jeho šibalský úsmev. Môžte odísť. Povedal im takmer nečujne a všetci odišli do jedálne na obed. Pokrkvaneho motýľa strčil naspäť do vrecka.
Ako posledný vošiel dnu Harry, keď Omegy mali takmer prázdne taniere. Hneď ako vošiel zacítil niekoľko neznámych pachov omieg, dve alfy a jednu známu vôňu. Tomlinsonovú vôňu. Kroky ho viedli priamo k pultu cez ktorý bolo vidieť do kuchyne kde Liam s Niallom už upratovali dnešné zvyšku jedla. S milým hlasom sa pozdravil a vypýtal si svoju porciu. Poďakoval, zvrtol sa na opätku a sadol si k prvému voľnému stolu, ktorý zbadal.
Sedel sam za stolom a hral sa s jedlom. Z myšlienok ho vyrušil smiech. Louisov smiech. Zdvihol pohľad od taniera a nepozorovane ho hľadal. Sedel za stolom na opačnej strane jedálne.
So Zaynom...
Chvíľu ich sledoval. V tom Zayn spravil niečo čo v ňom rozpútalo nevysvetliteľnú zlosť. Položil si ruku na Louisovu drobnú dlaň a pohladil ho po chrbte ruky. V momente odniesol svoj nedojedený obed naspäť na pult. Nenamieril si to avšak k sebe, kde by sa mohol o samote vykričať. Radšej išiel k Zaynovi do učebne, ktorá zostala odomknutá a čakal ho tam.
Zayn's pov
Sedel som v jedálni na obede. Miestnosť sa začala napľňať omegami a ja som zbadal Louisa ako s jedlom v rukách hľadá miesto na sadnutie. Rukou som mu naznačil, že si môže sadnúť ku mne. Louis si prisadol a rozpravali sme sa. Keď sme dojedli, odniesli sme taniere chalanom, poďakovali sme a odišli. Avšak keď som otvoril dvere na učebni pri jednom z okien stál Harry otočený chrbtom "Hazza? Čo tu robíš?" Spýtal som sa prekvapene, keď som zatváral dvere. Na tvári som si udržiaval spokojný výraz a kútiky pier sa mi zdvihli.
Prečo si bol s Louisom na obede a chytal ho za ruku? Vieš, že sa to nepatrí. Odpovedal mu s kľudom v hlase zatiaľ čo pozeral von oknom hrajúc sa s jednou z jeho kučier.
KAMU SEDANG MEMBACA
Clan of Omegas | Larry Stylinson | A/B/O | M-Preg *Prebieha úprava*
Fiksi Penggemar17 ročného Louisa, ktorý sa nedokáže prispôsobiť systému a odmieta sa prispôsobovať Alfám rodičia pošlú na polročný tábor aby sa začal správať ako ostatné Omegy kde bude zverený do rúk 18 ročnému Harrymu, najlepšiemu trénerovi na ostrove. Ako sa b...